Katha_ Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Vannet gikk kl 22 i går kveld, men fremdeles ingen rier. Sist tok det 12 timer fra vannavgang til babyen var ute. Etter at riene først satte inn gikk alt i ekspressfart. Hun ble født to timer etter ankomst til sykehuset og jeg hadde 7 cm åpning da jeg kom inn. Skal til ny sjekk på sykehuset i morgen tidlig hvis ikke ting har satt i gang innen den tid. Andre som har opplevd at vannet har gått to svangerdkap etter hverandre? Hvordan var i så fall fødslene sammenlignet med hverandre? Her er hodet godt festet (som sist) og alle andre tester er så langt fine. Er 37 uker og 4 dg forresten. Førstemann ble født 14 dg før termin. Spennende!!
maimora Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Hei! På min første fødsel fikk jeg rier 2 timer etter at vannet hadde gått. Med nr 2 ble jeg satt igang 3 dager etter vannavgang da jeg ikke fikk rier
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Så spennende! Heldiggris! Hos meg første gang gikk vannet ca kl 10 termindagen og riene startet ca 13 timer senere. Nå er jeg 5 dager over termin, men har ikke skjedd noe bortsett fra endel slim og blod i dag tidlig.
Katha_ Skrevet 2. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2011 Takk for det . Fremdeles ikke noe action her. 24 timer siden vannet gikk nå. Maimora: hvordan opplevde du igangsetting kontra "normal" start med rier med førstemann? Evt. andre med erfaring rundt dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå