Gå til innhold

Vannet har gått, igjen... Samme som første fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk kl 22 i går kveld, men fremdeles ingen rier. Sist tok det 12 timer fra vannavgang til babyen var ute. Etter at riene først satte inn gikk alt i ekspressfart. Hun ble født to timer etter ankomst til sykehuset og jeg hadde 7 cm åpning da jeg kom inn. Skal til ny sjekk på sykehuset i morgen tidlig hvis ikke ting har satt i gang innen den tid. Andre som har opplevd at vannet har gått to svangerdkap etter hverandre? Hvordan var i så fall fødslene sammenlignet med hverandre? Her er hodet godt festet (som sist) og alle andre tester er så langt fine. Er 37 uker og 4 dg forresten. Førstemann ble født 14 dg før termin. Spennende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

På min første fødsel fikk jeg rier 2 timer etter at vannet hadde gått. Med nr 2 ble jeg satt igang 3 dager etter vannavgang da jeg ikke fikk rier

Skrevet

Så spennende! Heldiggris! Hos meg første gang gikk vannet ca kl 10 termindagen og riene startet ca 13 timer senere. Nå er jeg 5 dager over termin, men har ikke skjedd noe bortsett fra endel slim og blod i dag tidlig.

Skrevet

Takk for det . Fremdeles ikke noe action her. 24 timer siden vannet gikk nå. Maimora: hvordan opplevde du igangsetting kontra "normal" start med rier med førstemann? Evt. andre med erfaring rundt dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...