sjokomons Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Ciconia er virkelig en plass å anbefale for inseminering... utrolig behagelige å snille folk som jobber der:) Vi har hatt vårt første forsøk på inseminering nå, igår faktisk... å de tror de har truffe bra... så vi er veldig spente, jeg syns d er litt ubehagelige rare føelser der på venstre side nå, litt stikkninger, men tenker det sikkert er siden de har vert der inn??? ikke vet jeg, men håpe jeg er gravide:)
Gjest meg mamma? Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Så gøy å få begynt prosessen. Ønsker dere lykke til og håper dere får full klaff på første forsøk :-)
sjokomons Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2011 ja d håper vi også veldig på. har så lyst å kjenne noen tegn men er nok alt for tidlig enda
Nutte87+ februar spire! Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 jeg kjente faktisk murringer fra insemineringen og gjør det enda =) er 11+1 i dag =) så jeg var veldig overbevist om at det gikk den gangen. Da på vart 3 forsøk og det gjorde det gitt =) så man kan kjenne det tidlig! Så krysser fingrene for at spiren sitter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå