Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Del Skrevet 2. august 2011 Hei jenter, synd å se at det er flere her... Jeg har to store barn, og har forsøkt å bli gravid i 15 mnd nå, og har lyktes 4 ganger det siste året. Første gangen gikk det greit frem til uke 10 når vi så at fosteret var veldig sykt så da valgte vi selv å avslutte side prognosene var så usikre. (angrer nesten litt nå når det ikke var så lett å bli gravid igjen som vi trodde....bedre med sykt barn enn ikke noe barn kanskje?) Så testet jeg positivt i mars, men mensen kom til normalt tid likevel, så ifølge legen telles ikke den med i beregningen for å få utredning. Så har jeg blitt gravid både i april og juni, men mistet i uke 5 begge gangene. Har fått positive tester fra 9 dpo, så har de vært på det sterkeste ca rundt/litt over IKM, før de bare stopper å bli sterkere. Spotter en del, og så begynner jeg å blø en ukes tid etter den sterkeste testen. Helt likt begge gangene, men kom vet 3-4 dager lenger siste gang. Jeg har selv tatt wild yam for å styrke lutealfasen siden jeg alltid spotter fra 8-9 dpo og får mens rundt 12 dpo, men har trappet ned og sluttet ved positiv test. Legen har sagt at skjer det samme en gang til så får jeg utredning. Men jeg syns det er forferdelig å skulle gå å vente på å bli gravid igjen for så å regne med å miste på nytt. Jeg har nå bestilt time hos homeopat, skal dit når jeg er rundt 10 dpo i denne syklusen, så kanskje har jeg allerede testet positivt da. Tenkte å høre litt om fructis femina eller andre ting som kan hjelpe spiren til å sitte. Det er utrolig stressende psykisk dette, å stadig rykke tilbake til start. Vurderer fortløpende om jeg trenger å sykemelde meg, men det er såpass rolig på jobb for tiden at det går bra. Værre utover høsten... Sender en stor klem til alle andre i samme situasjon, og håper alle snart får en spire som vil bli i magen. <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143445265-h%C3%B8rer-vel-til-her-mistet-4-ganger-p%C3%A5-9-mnd/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå