Gå til innhold

Faddere til barnet

Anbefalte innlegg

Faren til babyen har 3 søsken, 2 av de va faddere sist..

Nå skulle nr 3 være fadder sammen med sin samboer, for å være ærlig ønsker jeg ikke å ha henne som fadder til mitt barn.

Faktisk det mest ustabile menneske jeg kjenner, en liten oppsumering; har hun i løp av de siste 6 årene vært for meg bestevenn, verste fiende og venn.. hun tror fremdeles hun er 10år å kan herske over sin bror, så nå når hun tydligvis har en dårlig periode og slenger uhemmet mye gammelt dritt om meg til min mann..

Ja.. ikke den beste til å formulere meg! MEN SÅÅ LEI AV DENNE BARNSLIGE OPPFØRSELEN HENNES!!!!

Av og til går tankene så langt at jeg kunne flyttet rett ut fra mannen min for å slippe hele svigerfamilien.. men det er nok ikke en god løsning da de alltid kommer til å vær besteforeldre til barna mine...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143445213-faddere-til-barnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei ! har du brukt samboere av dei andre søskena sist?

Dersom du ikkje har det så kan du jo seie at det er berre gift som får vere faddera :)).

Det er ingen regel som seier at du må ha henne som fadder fordi hun er samboer med onkelen. Mange som velger bevist bort samboere av søsken som faddere med begrunnelse av at dei ikkje veit om dette kjem til å vare.

Min svoger og svigerinne gjorde dette.

Svogeren er min manns bror.

Jeg og min mann er faddere siden jeg er gift med min mann, mens min svigerinne valgte sin bror mens hans samboer ikke blei valg fordi dei ikkje var gift(men ho er heller ikke så kjempe begreistra for henne heller)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...