Gå til innhold

No news...... betyr det bad news den gangen her ?

Anbefalte innlegg

En vennine av meg skulle på tidlig UL i går, ho har vært bekymra for at det har vært no galt med ungen i noen uker nå. (har 2 barn fra før,men har mistet 3 stk i maven det siste året.)

Vi meldtes litt rett føre ho dro på sjukehuset i ett tida i går, men har ikke hørt no etterpå. Vil ikke mase på ho,men er jo redd for at det er dårlige nyheter nå pga ho ikke gir no lyd fra seg :o(

Jeg tenker vell at hadde det vert meg så hadde jeg sent letta mld runt til venna mine (som viste om UL) om allt var bra.

Burde jeg senne ho ny mld,prøve og ringe ho eller bare vente til ho sier no sjøl ? Vil virkelig ikke plage ho med ''masing'' vist ho har det dårlig nå. Vi er jo som sakt venniner men ho prioriterer kansje familien vist det gikk gærnt igjen å det vill jeg jo respektere. Men håper så innderlig ikke det var no feil igjen,ho fortjener den ungen så velldig.

Fortsetter under...

Det virker som om dere er gode venninner, ettersom hun har snakket med deg om både bekymringer og tidlig ul. Hvis det er tilfelle ville jeg absolutt tatt kontakt. Kanskje bedre å sende en melding enn å ringe, i tilfelle hun ikke orker å snakke med noen. Men bare send en melding hvor du spør om alt er greit og si at du har tenkt masse på henne.

Tusen takk for svarene :o)

Jeg er liksom bare så redd for og gjøre vondt værre med og mase,samtidig som jeg jo gjerne vill att ho skal vite at jeg tenker masse på ho å håper på det beste.

Hørtes lurt ut og bare sende mld med stor klem osv,tror jeg går for den jeg.

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...