Gå til innhold

Endelig i mål :))))))) 4 dager på overtid ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig herlig å være overstått, .... bare nyte tiden nå,

fødsel og første ri startet natt til lørdag kvart på 4, og var over på 3,5 time!!!

intenst og fort, men selvfølgelig er det glemt nå :)

fikk et herlig guttebarn på rett over 3 kg, ...

ønsker dere alle lykke til dere som er rett rundt hjørnet til å føde,

nå sitter jeg her og nyter alt som følger med i barsel hehe, hormoner, tårer som ligger på lur, amming og kos, 2 merierier som har begynt å lekke, og susete i toppen som bare det hehe.... har kommet meg fantastisk bra på bare 3dager. går rundt å gjør småting i hjemmet, kom hjem igår etter å ikke orke å være på sykhuset lengre, vond seng og ble stiv å støl av å bare ligge, kjedsommelig og ensomt, selv om fikk besøk.

så tvi tvi og lykke til alle sammen!!! en fantastisk tid i vente nå, som varer leeeeenge :))))))))))))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse :)

Det var en rask fødsel, du er heldig som er ferdig :)

Skrevet

Gratulerer!!!

Skrevet

Gratuleta! Herlig når det er fort gjort :) så slepp ein verta så sliten, sjølv om det er intenst! (brukte sjølv berre 39minutt på det heile)

Kos deg masse! Alt har sin sjarm vettu ;) både tårer og meieriet;)

Skrevet

Gratulerer masse og kos deg videre med barseltårer, meierier og lillgutten!:) Termin idag, så håper jeg snart kommer etter...

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

tusen takk alle sammen :))))) er nå 9 dager siden, og bare nyter tiden.

har kommet meg utrolig på bare disse dagene. utrolig hvor fort kroppen restituerer seg :))))) herlig å føle seg nesten som normalen igjen!! med tanke på sting og hva kroppen har gått igjennom. lykke til til alle som enda går og venter :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Herlig å lese innleggene du skriver, får meg til å glede meg enda mer, om mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...