Gå til innhold

Trenger deres beste tips på hvordan å få kjølt ned leiligheten!! Har en liten en med feber, og det er 26 grader her inne!!

Anbefalte innlegg

Uff, varmt i dag å og selvfølgelig har lillemann på to fått feber. Han ligger på sofaen og er varm stakkar. Sover godt nå da :)

Men det er jo 26 grader her inne! Vi har to vinduer oppe, markisene foran vinduene nede, persiennen delvis nede og vifte i stua på så lufte beveger seg litt.

Men ser jo ikke ut til at det hjelper akkurat da!? Har dere noen gode tips?? Har ingen mulighet til å dra ut å kjøpe noe nå, så må være med noe jeg har hjemme evt.

Hilsen hot mama ;)

Fortsetter under...

Ja han har liggi med kald klut på magen i nesten hele dag " mer kaldt mamma" =)

Så er ikke det at han er noe spesielt varm, utenom feberen, men hele leiligheten koker!

hl

Da har jeg dessverre ikke noe annet råd til deg. Hvis gutten din ikke er spesielt varm, så er det ikke noe mer man kan gjøre.

Ellers så er det bare å ta en kald dusj av og til...

Jeg ville ikke dra han med ut i sta, så jeg endte med å legge to flasker i fryseren med saft i. Ligger å sutter på den ene nå, som er blitt omtrent slusj :)

Annonse

Frys ned store vannflasker som du setter foran viften, hjelper litt.

Og hva med å pakke inn noen fryseelement eller frosne grønnsaker i håndklær og legge under han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...