Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Vad är jag idag då - bara fet! Haha... Riktig dålig humor idag som jag bara var tvungen att dela med er... sorry! ;D
zassy☆ Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Hehe! Jeg er også straks høygravid! En dag etter deg :-D Føles litt bedre å tenke at jeg er høygravid, da er det greit liksom at jeg er svær og sliten + +
mornr2 Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Jeg nærmer meg også! 4 dager etter deg! ;-) Er sykt sliten nå, så hvis dette blir værre om 5 dager.......... Hehe puh.....
jobber med saken har klart det Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 He he:) Gratulerer:) og velkommen i klubben:)
mami07 *fødeklar* Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 40 dager ja...det er jo ingenting,jeg har 72 dager igjen jeg,og jeg er driiiiiit lei jeg har lagt på meg 11 kilo og nesten alt bare på magen og har fått kjælenavnet tjukkebolla av samboeren min og jeg tar meg skikkelig nær av det,men folk skjønner ikke det...bare lyst til å legge meg ned å grine for å være helt ærlig jeg vil ha tilbake kroppen min.. sorry det måtte ut
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2011 mami07 : jag föler med dig! Jag tyckte det var tungt att komma in på detta forumet för det var så mycket prat om födsel och det var inte närstående alls för mig då. Hoppas tiden går fort för dig fram över! Idag är jag officiellt höggravid - och gud vad annorlunda jag känner mig...!! Not :0) Men oavsett är det en milepel och snart så LIGGER inte magen nere på låren när jag sitter...haha
Petrinemor Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 mami07: Ååå som jeg kjenner meg igjen. Hvis det er noen trøst så har jeg lagt på meg 12 kilo og jeg har ca like lang tid igjen som deg. Rundt 74 dager tror jeg det var. Føler meg tung og tjukkebollete, og savner kroppen min. Men herlighet, det er verdt det da Jeg er sykemeldt for å ta det med ro så ikke prinsen kommer før han skal. sliter med streke kynnere. Og noe har påvirket livmorhalsen, så den har blitt litt forkortet. Men jeg begynner å bli utålmodig som bare det, selv om jeg krysser fingrene for at han skal bli inne der så lenge som mulig. Og når jeg leser innlegg her så skulle jeg ønske jeg var kommet like langt. Jeg syns tiden går så altfor altfor sent. Jeg har nesten ikke begynt med babyutstyr da, så har litt å henge fingrene i.. men begrenser seg når en ikke er i form. Lycklig<3 : Grattis som høygravid ) Gleeeeder meg til jeg også kan si det!! Selv om jeg alt føler meg sånn!!!!
zassy☆ Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Da er jeg også høygravid :-D Begynner å skjønne at svangerskapet faktisk skal ta slutt en gang..
mami07 *fødeklar* Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 tusen takk for søte ord petrinemor og lycklig <3,sånt varmer godt når man er litt på den hormonelle siden <3 <3 jeg sliter også med disse her sterke kynnerne som de valgte å kalle modningsrier på føden på ullevål,deet er så slitsomt!!! (veit jeg suttrer) vi skal reise på siste kjærlighetsfreie nå på lørdag, og merker jeg er litt bekymret for at europeiske skal si at jeg ikke kan dra på turen,men jeg må bare krysse fingerne for at jeg får dra har gledet meg såååå lenge til denne ferien men hei forresten hvor langt må man være for å være offesielt høygraid egentlig?????
zassy☆ Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Kos deg på tur mami07 :-D Man er høygravid når man har 40 dager igjen til termin ettersom jeg har skjønt
mami07 *fødeklar* Skrevet 4. august 2011 #11 Skrevet 4. august 2011 tuen takk for det zazzy fikk vite at det var bra sykehus just in case i agadir så nå skal jeg begynne å pakke snart hihi gledermeg mase masse oi ikke før man har 40 dager igjen...trodde man var det når man virkelig har blitt stor jeg hehehe ja ja sånn kan det gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå