Gå til innhold

Visste du at 1 av 3 nordmenn får kreft minst en gang i løpet av livet?

Anbefalte innlegg

Dette skremmer meg VELDIG, da vi er en familie på 6... i tillegg til alle nære og kjære rundt meg.... Spis og lev forebyggende, folkens!!! Kreft er skumle greier :( heldigvis er det mange som overlever...

Fortsetter under...

I vår lille familie er er det nok jeg som ender som den ene av tre, så tar det helt rolig. Haar oddsen mot meg når jeg ser på familiehistorikk, så har innfunnet meg med det for lengst. Satser bare på at det kommer så sent at det har vært en kjempeutvikling i forskningen.

Annonse

Er du seriøs, 12.42 ?

Tror du det er et fett samma hva man dør av. Jeg gjetter at du aldri har sett et menneske bokstavelig talt råtne bort i en hvitkledd seng av enten cancer eller infeksjonssykdom ?

Personlig ville jeg foretrekke en ulykke som gjorde slutt på meg der og da, istedet for å lide seg igjennom de siste mnd,uker,dager og til slutt timer av livet.

Men nå gjelder dette også alle som dør av alderdom, mett av dage. Særlig mange eldre får kreft, dette fordi alderen gjør noe med både celler og immunforsvar, kreften utvikler seg da ofte sakte og mye blir ikke oppdaget engang før etter døden ved en eventuelt obduksjon.

Kreftforskningen gjør stadig nye framskritt, mange kreftformer har i dag gode odds i forhold til behandling.

Hilsen en som selv lever og har det bra på tross av tidligere kreftsykdom :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...