Gå til innhold

Noen her som har brukt Ery Max? bivirkninger.....

Anbefalte innlegg

Fikk EryMax av legen i går,mot mulig atypisk lungebetennelse,sammen med prednisolon(kortison).Etter de første to pillene med Erymax i går,ble jeg veldig kvalm,fikk magekramper og løs mage...Etter siste pille i går merket jeg at dt var vanskelig å trekke pusten,sånn helt nedenifra.Følte meg ganske fin da jeg våknet i dag,men etter en pille fikk jeg problemer med pusten igjen...samt diare,kvalme og magevondt...flere som har opplevd dette?gir det seg,eller fortsetter det gjennom hele kuren?

Fortsetter under...

Har brukt ery-max flere ganger, men aldri opplevd det du beskriver. Kvalme, diare og magesmerter er ganske vanlige bivirkninger av antibiotika, men pustevansker er ikke bra (skjønt det kan selvsagt henge sammen med lungebetennelsen). Du bør uansett kontakte legen igjen og spørre om du skal fortsette på kuren med slike reaksjoner.

Takk for svar:) Har kontaktet legen som mente sa jeg ikke skal ta de mer.... Tenkte også at det kunne være pga "sykdommen",men da har symptomene artet seg noe annerledes med pusteproblemer pga mye slim og tetthet,og dette har blitt bedre siden jeg begynte med medisinene igår...Nå er det pusteproblemer uten denne tettheten,og det kjennes helt annerledes ut...Får se om det gir seg litt nå utover,og håpe at kortisonen gjør litt nytte den også.

HI

Fått de samme bivirkningene som deg av EryMax, unntatt problemer med pusten. Fikk de riktignok ikke like fort, men ble skikkelig dårlig og kastet opp. Slå du opp på felleskatalogen.no så står de som bivirkninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...