HMC Skrevet 2. august 2011 #1 Del Skrevet 2. august 2011 Startet i ny jobb i mai, fast stilling men variabelt lønn. Ble så sykmeldt 2 uker i juli, og fant ut at jeg var gravid i slutten av juli, og pga av de sterke antibiotika jeg tok så anbefalt legen min å være hjemme igjen 2 uker. Jeg lider av ulcerøs kolitt (inflamatorisk tarmsykdom) som utløses ved stress of belastnig i kroppen. Så er jeg student fulltid, vil derfor nå som skole begynner, jobbe kun 2 kvelder per uke......MEN, det ser ut som om jeg blir sykmeldt fra jobben ut svangerskapet fordi kroppen ikke vil klare så mye belastning (har altså en risiko svangerskap) så det blir kun skole på meg.... Er ferdig i mai 2012 og babyen kommer i april. Jeg er EKSTREMT trøtt og slitten og kvalmen har også meldt sin ankommst, siden jeg mister mye blod i urinen pga sykdommen min, så har jeg osgå veldig lavt blodtrykk....Samvitigheten min holder på å dreppe meg når jeg tenker på jobben, jeg vil ikke være borte....hva skal jeg gjøre??? og something else....opparbeider jeg meg rett til penger med symeldingen selv om jeg studerer i den perioden jeg er sykmeldt fra jobben?? Uff ble veldig langt, men trenger virkelig innspill Takk på forhånd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143444758-hva-skjer-med-meg/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå