Oktobermamma:) + spire Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Hvor kjøper dere ullbodyer og hvor mange trenger man i hver str?
miepia30 Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 jeg gikk berserk på barnas hus. Var salg 50% minst. Har ikke oversikt over hvor mye jeg har kjøpt, men når det er kaldt er det ull som gjelder. Kjøper hvert år på salg, til neste sesong, så skuffene er fulle av ull til storebrors barnehgage høst/vinter og til lillesøster som kommer om noen uker.
Edelweis Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Jeg kjøpte janus på sparkjøp nå ettersom det var salg der =)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Man trenger ofte ikke så mange i hver str ettersom de fleste er rimelig stretchy og kan brukes lenge. Jeg kjøper der jeg finner på salg, og eller så har vi fått endel.
-98-11-13 Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 I fjor kom ulla til Polarn O. Pyret best ut i test den kommer jeg til å kjøpe. 3 til 4 stk i hver str i str håper jeg at vi skal klare oss med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå