Gå til innhold

Sint på fastlegen :-/

Anbefalte innlegg

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Fastlegen min skulle hennvise meg til tidlig UL og en underlivsprøve, pga tidligere historie.. Tidlig ul pga at vi er uenige i hvor langt på vei jeg er, og at jeg er redd for tvilling svangerskap igjen.

Ringte sykehuset i dag, da jeg syntes det drøyde med time for meg, men neida! Der hadde de bare fått henvendelse til UL i uke 18, null niks nada om tidlig UL eller underlivsprøven! Fatter ikke at det skal være SÅ vanskerlig å gjøre jobben sin jeg.. Så da har jeg nå fått ordnet det selv, de på sykehuset syntes det var merkerlig av legen min å ikke utføre jobben sin, så de sa jeg skulle få svar i morgen.

Tror dette er tiden for familien å bytte til ny fastlege ja.. Samboeren sliter med han også, fastlegen har maset på MEG for å få samboeren til å delvis uføretrygde seg, da han har stoffskifte og diabetes som sliter på kroppen + gjennganger prolaps. Når jeg enderlig får samboeren til å i det minste prate med legen om det, så skifter legen mening, pga at det blir så mye papirarbeid?! Hjelpes altså.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143444594-sint-p%C3%A5-fastlegen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen vits i å beholde en lege som dere ikke har god dialog med eller som ikke gjør det han skal gjøre.

Sjekk litt rundt med folk du kjenner (og som du vet kommuniserer omtrent som deg selv) om de har en lege å anbefale. Hvis denne legen har ledig kapasitet i sine lister er det jo en enkel sak å bytte lege på nettet.

Jeg byttet par-tre ganger for noen år siden før jeg fant en fantastisk lege - beholder ham faktisk som fastlege selv om jeg nå bor tre timer unna! Akutte ting tar jeg på legevakten her jeg bor, men er heldigvis nesten aldri syk.

Det er så viktig med en lege du har tillit til, så ut og let :) Lykke til!

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Jo takk :) Tror vi allerede har en lege å skifte over til, skal sjekke kapasiteten hennes på nettet nå. Hun var legen til damboeren før, men han byttet da hun hadde 3 mammapermer på rappen, og en inkompetent vikar. Så om hun har plass til oss, så flytter vi oss over til henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...