Gå til innhold

pappa og barn på ferie uten mor??

Anbefalte innlegg

Mannen vil dra på ferie i vinter med barnet vårt på 2 år. Jeg er student og kan derfor ikke være med. De skal reise med svigerforeldrene mine, så ungen vil jo ha nære rundt seg, men jeg synes det gjør vondt å bare tenke på å ikke få se barnet mitt på to uker :-(

Ville dere klart å være borte fra barnet deres i to hele uker??

Egentlig er det bra, for da får jeg studert mye mens de er borte og barn og pappa får kvalitetstid i lag, men føler meg som dårlig mor når jeg skal være borte fra barnet så lenge.

Fortsetter under...

Hei,

det går kjempefint for barnet, men er kanskje verre for deg? :) Jeg ville også syntes at to uker er lenge å være borte fra barnet mitt (jeg har også en på to år), men han ville klart seg helt fint så lenge han var sammen med pappaen og besteforeldrene. Du er absolutt ikke en dårlig mor for å gjøre dette, så det går mere på om du orker å være borte fra ham i to uker eller ikke... :)

La de da og få litt kvalitetstid sammen, lære hverandre å kjenne enda bedre og knytte et skikkelig godt bånd :) det kan være bra for alle parter!! og tenk så deilig det blir å se de igjen etter to uker?