Gå til innhold

pappa og barn på ferie uten mor??

Anbefalte innlegg

Mannen vil dra på ferie i vinter med barnet vårt på 2 år. Jeg er student og kan derfor ikke være med. De skal reise med svigerforeldrene mine, så ungen vil jo ha nære rundt seg, men jeg synes det gjør vondt å bare tenke på å ikke få se barnet mitt på to uker :-(

Ville dere klart å være borte fra barnet deres i to hele uker??

Egentlig er det bra, for da får jeg studert mye mens de er borte og barn og pappa får kvalitetstid i lag, men føler meg som dårlig mor når jeg skal være borte fra barnet så lenge.

Fortsetter under...

Hei,

det går kjempefint for barnet, men er kanskje verre for deg? :) Jeg ville også syntes at to uker er lenge å være borte fra barnet mitt (jeg har også en på to år), men han ville klart seg helt fint så lenge han var sammen med pappaen og besteforeldrene. Du er absolutt ikke en dårlig mor for å gjøre dette, så det går mere på om du orker å være borte fra ham i to uker eller ikke... :)

La de da og få litt kvalitetstid sammen, lære hverandre å kjenne enda bedre og knytte et skikkelig godt bånd :) det kan være bra for alle parter!! og tenk så deilig det blir å se de igjen etter to uker?

jeg vet at jeg hadde slitt med det samme hvis min mann hadde dratt med vår datter, men hadde nok, OMSIDER - etter mye om og men, latt dem dra. Men det er vel sånn at jeg ihvertfall er litt hønemor, og vil helst vite hvem, hva, hvor, når, hvorfor, hvordan - ja i det hele tatt - alt som skjer med og rundt barnet mitt. hun er riktignok bare 6 mnd enda og det er jo stort sett jeg som har henne, og jeg som kjenner henne best, men jeg burde slippe far til iblant tror jeg... hehe, han var sjeleglad her om dagen da han fikk ha henne en hel dag for seg selv og bare kose, det betydde mye for ham :) så hvis mannen din vil det, så ville jeg nok gitt etterog latt dem dra :) om ikke to uker, så ihvertfall en? Du er ihvertfall ingen dårlig mor - barnet skal jo være med sin pappa som har like mye ansvar for barnet som du har! :)

lykke til!

Snu på det: hadde mannen din vært en dårlig far om det hadde vært du som dro bort og han som satt igjen for å studere?

Svaret er jo selvfølgelig nei :) Vi jenter må rett og slett slutte å ha så dårlig samvittighet for alt ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...