Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen før dere ventet barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi var ikke egentlig sammen, var vel det noen ville kalt "pulevenner"... var så mye enklere for oss da vi begge hadde vært i ulykkelige forhold og i utgangspunktet ikke ønsket nytt forhold enda! Nå har vi vært sammen i litt over ett år, og har en baby på 6 mnd :) og lengre skal det bli! finnes ingen bedre match enn to bestevenner som elsker hverandre, uansett :)

Annonse

Mannen og jeg klarte å lage et barn første natten, på tross av både Nuvaring og hopp av i svingen, ikke helt planlagt m.a.o. Vi hadde da kjent hverandre en stund i forkant av dette. Men abort var ikke et alternativ for oss, så vi flytter sammen etter 6mnd, dette er nå 6 1/2år siden, vi har nå to jenter sammen ( siste var planlagt vel å merke) i tillegg til han jeg har fra før, straks 2års bryllupsdag. :-)

Jeg og min kjære var sammen i 5mnd da vi giftet oss i november 2008. i mai 2010 fikk vi en sønn og nå i juli 2011 fikk vi enda en sønn. Kan nevne at vi har rukket å flytte 4 ganger (kjøpt hus 3 ganger) på de 3 årene vi har vært sammen:) .. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...