Gå til innhold

Jenta mi har mulighet til å være hjemme, men vil heller i bhg...

Anbefalte innlegg

Å etter å ha lest her inne, så tilsier vel det at jeg er en elendig mamma som ikke greier å aktivisere henne mer... Vi koser oss jo de dagene hun er hjemme, og hun har en fridag hver uke. Vi baker, går tur, ser film, bader, danser og leser, og hun trives jo hjemme også. Men hun savner barnehagen nå etter ferie, og i dag var det ikke snakk om å bli hjemme en ekstra dag. Hun er 2,5, og veeeldig bestemt :) for min del ser jeg ikke problemet, hun trives i barnehagen, har korte dager, og blir stråååålende fornøyd igjen når vi henter :) er ikke det viktigste at ungene er fornøyde? Og at vi foreldre får gjøre det som passer oss, uten at det blir kalt omsorgssvikt? Blæh, lurer på hva alle de andre foreldrene i bhg tenker om meg som er hjemme, men som leverer i bhg jeg... Heldigvis så er jeg trygg på at jeg gjør det beste for jenta mi, så slipper iallefall bekymringer :)

Fortsetter under...

Høres jo ut som du løser det på en fin måte. Du sier jo hun har kortere dager, fri engang iblant og mulighet til å være hjemme litt ekstra om hun vil.... Det mange reagerer på her er vel de barna som har kortest mulig ferie og lengst mulig dager...

Greia er vel ikke enten eller men litt både og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...