Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan baby begynne å bruke solbriller? Kom over et par som jeg kjøpte, men skjønner jo at det er litt tidlig for ei på 3 mnd. Hun fikk prøve og ble som forventet redd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madolyn
Skrevet

Det er jeg usikker på! Her er lille muffin 3,5 mnd, og tok det heeelt easy da jenta på 9 mnd satte på ham sine solbriller <3 Men de satt jo løst på ham da og ikke med strikk rundt hodet, det har sikkert mye å si mtp ubehag?

Skrevet

Varierer vel kanskje fra barn til barn. Har tatt de med på badet, så kan hun titte litt i dem på stellebirdet :)

Gjest Madolyn
Skrevet

Ååå det høres lurt ut!! Her skal vi på kjøpesenter med poden i dag for aller første gang (går jo helt sikkert åt skogen), så trur vi også skal finne et par solbriller til ham :)

Skrevet

Jeg har bukt babybanz på begge mine sommer barn fra ca 1 mnd. Får kjøpt på apoteket. Deilig for alle uansett alder med litt skjerming for den sterke og lyse solen:)

Skrevet

Er det briller med strikk? Jeg kjøpte også på apoteket:)

Skrevet

Jeg kjøpte en slik et ja, men nurket liker rett og slett ikke å bruke solbriller. Han tar dem av og spiser heller på dem. Har derfor gått i anskaffelse av solhatt til han, men finner ikke solhatt med tau på, måtte derfor improvisere litt.....

Skrevet

Jeg kjøpte solhatt med snøre/ knyting til frøkna i går hos polarn o pyret. 150 kr, de har hvit, rød og marineblå :)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Solhatt med knytting kjøpte bestemor til podden her nyerlig på H&M :)

Skrevet

Å?!! Solhattene som jeg har kjøpt til han var fra H&M også.. Hmmm må vel en tur og sjekker på nytt. Takk for svarene jenter :)

Skrevet

Vi kjøpte også solhatt med knyting på h&m tidligere i sommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...