A_K Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Hvor tidlig kan baby begynne å bruke solbriller? Kom over et par som jeg kjøpte, men skjønner jo at det er litt tidlig for ei på 3 mnd. Hun fikk prøve og ble som forventet redd.
Gjest Madolyn Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Det er jeg usikker på! Her er lille muffin 3,5 mnd, og tok det heeelt easy da jenta på 9 mnd satte på ham sine solbriller <3 Men de satt jo løst på ham da og ikke med strikk rundt hodet, det har sikkert mye å si mtp ubehag?
A_K Skrevet 2. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2011 Varierer vel kanskje fra barn til barn. Har tatt de med på badet, så kan hun titte litt i dem på stellebirdet
Gjest Madolyn Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Ååå det høres lurt ut!! Her skal vi på kjøpesenter med poden i dag for aller første gang (går jo helt sikkert åt skogen), så trur vi også skal finne et par solbriller til ham
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Jeg har bukt babybanz på begge mine sommer barn fra ca 1 mnd. Får kjøpt på apoteket. Deilig for alle uansett alder med litt skjerming for den sterke og lyse solen:)
A_K Skrevet 2. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2011 Er det briller med strikk? Jeg kjøpte også på apoteket:)
Ane Elise Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Jeg kjøpte en slik et ja, men nurket liker rett og slett ikke å bruke solbriller. Han tar dem av og spiser heller på dem. Har derfor gått i anskaffelse av solhatt til han, men finner ikke solhatt med tau på, måtte derfor improvisere litt.....
A_K Skrevet 2. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2011 Jeg kjøpte solhatt med snøre/ knyting til frøkna i går hos polarn o pyret. 150 kr, de har hvit, rød og marineblå
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 2. august 2011 #9 Skrevet 2. august 2011 Solhatt med knytting kjøpte bestemor til podden her nyerlig på H&M
Ane Elise Skrevet 2. august 2011 #10 Skrevet 2. august 2011 Å?!! Solhattene som jeg har kjøpt til han var fra H&M også.. Hmmm må vel en tur og sjekker på nytt. Takk for svarene jenter
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. august 2011 #11 Skrevet 2. august 2011 Vi kjøpte også solhatt med knyting på h&m tidligere i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå