Gå til innhold

Der gikk slimproppen - tror jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var i alle fall en stor "kladd" med slim og blod. Sist gang den gikk så så den mer ut som det som er inni en drue og med litt blod. Nå var det mer masse slim og blod. Så kanskje det ikke var proppen, men NOE var det i alle fall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du!!!:) Da er det nok ting på gang snart!!!:)

Skrevet

Får håpe det! Gir meg litt håp i alle fall. Kom på nå at det var sånn det starta sist, at det kom slim og blod på morgenen og så gikk plutselig vannet 3 timer senere, og SÅ kom slimproppen. Riene starta da på kvelden. Det er jo sjelden to fødsler starter likt, men jeg har i alle fall trua på at det er litt framgang i alle fall. Har tenkt å gå meg en liten tur og se om litt bevegelse kan gjøre noe. Har ikke tenkt å vaske huset eller noe sånt, bare tusle litt ute og se på verden :)

Skrevet

Høres ut som slimproppen ja, min såg i hvertfall sånn ut sist. Fødselen begynte samme kveld :)

Så skal krysse fingrane for deg og sender over litt fødestøv ;D

Masse lykke til!! :))

Skrevet

Takk :) Kom en "dose" til med slim og blod for en times tid siden sammen med litt lysere slim, mmmm, haha. Har bittelitt murringer og noen harde, men ikke vonde, kynnere.

Prøver å ha null forhåpninger ;)

Skrevet

Åååå så spennende!! Det skjer ihvertfall noe. Må holde oss oppdatert så lenge som mulig.

Skrevet

åå, så heldig du er!! :D Jeg har aldri opplevd at den går jeg, sjekker hver gang jeg er på do nå hehe. håper at det vil skje noe snart. har 11 dager til termin. første kom 13 dager før, så jeg var jo nesten litt innstilt på det, men forbredt på å gå lenger :) masse lykke til!!

Skrevet

Ja, det skjer i alle fall noe :) Tenkte å gå og legge meg litt nedpå, igjen. Selv om jeg har sovet 9 timer i natt (i forhold til 1,5 time natta før!) så jeg har energi til toåringen når hun kommer hjem fra barnehagen, og kanskje en fødsel i natt? ;)

Skrevet

Ja kan nok være lurt å samle litt krefter for en vet nå aldri. Kan jo selvfølgelig gå lang tid fra slimproppen går til fødel starter, men det kan også gå fort :))

Ble fktisk litt innspirert her nå. Litt nytt pågangsmot i all ventingen :))

Skrevet

Ja, jeg forventer ikke at det skjer noe, men har litt murringer og nedpress, så tenker at det uansett er bra å slappe av. Veslefrøkna som kommer hjem om noen timer er nok uansett også rimelig sliten etter en dag i sola, så da gjelder det å ikke ha kort lunte... :) Kjenner også at kynnerne mine er rimelig harde, og relativt hyppige nå, så her kan alt skje. Men, det kan jo selvfølgelig også dabbe av igjen.

Skrevet

Krysser alt for at dette bare tar seg mer og mer opp!!

Skrevet

Åh sååå spännande!!

Hade jag varit dig så hade jag gått mig en riktig gå tur OCH dratt med mannen i säng..då tror jag du garanterat får födsel i löpet av natten! :0)

Vad avis jag är, vill att det ska vara september nu så jag kan få lov att föda jag med! :0)

Massa lycka till!!

Skrevet

ååh, du er så heldig, snart er lille der hos deg jo,. sist gikk slimproppen på morgenen til meg og jeg fødte 2,5 time etterpå :) lykke til!

Skrevet

Her gikk slimproppen for fire dager siden og ennå ingen fødsel... Bare konstant nedpress og tidvis harde kynnere. Jeg vil føde NÅ! :)

Skrevet

ljuba: Ja, ikke sant, det er det jeg har hørt også, så jeg prøver å ikke få for mye forventninger nå. Det har ikke skjedd noe mer her i dag heller...

Skrevet

Vi får krysse fingre for at det ikke tar så aaaltfor lang tid. Masse lykke til!:)

Skrevet

Jeg er en uke over termin i dag, og jeg fikk også blodig slim i dag tidlig! Har ikke skjedd noe mer! Var på overtidskontroll i går, var moden og hadde litt åpning.. Så håper det skjer noe snart!!

Skrevet

Sorgenfri: Det håper jeg for oss begge to!

Må si jeg gruer meg litt til smertene... Men ellers er jeg veldig klar altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...