Tuddilidu Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Ja, akkurat det gjør det. 4 kvelden på rad. Både bak ved rompa og nedi tissen. Ikke kynnere, men sting/stikk. Kan ikke huske at det gjorde sånn med førstemann.... Hva med dere andre? )
♥bebi♥ Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Kanskje h*n driver å fester seg.. eller sjekker ut forholda før avreise Har kjent litt stikking i tissen jeg også, kanskje det er modning? jeg trukke det er uvanlig iallefall:) Jeg har 12 dager igjen:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Ja, opplever noe lignende. Man har jo masse nerver nedi der og i følge jordmor har babyen ofte mer rom til å "vrikke" på hodet nedi der selv om hodet er festa når man er 2. gangs så det er nok endel bevegelse der nede. Kan jo være modning også? Vi får håpe på det
cessa81 Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Samme her, hatt det nå i 1 mnd. Er 32 uker, så håper det ikke er modning på gang riktig helt ennå. Får noen kynnere inni mellom sammen med den stikkingen. Høre med jordmor når hun er tilbake fra ferie.
utkledd Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Har det jeg også. 14 dager igjen til termin. Kommer helt plutselig og ofte roper jeg "au" i ren refleks. Har hatt det de to siste ukene. Var hos jordmor i går og da hadde hode festet seg. Hun mente det kunne være nerver som babyen lå og klemte på, samt at kroppen gjorde seg klar til fødselen (men at dette ennå kunne ta flere uker).
♥ Min engel ♥ Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Samme har jeg opplevd idag. Kom 5 slike vonde stikkinger etter hverandre før det gav seg. Var så vondt at jeg sa auu høyt, og samboer ble litt nervøs. Men har ikke merket noe siden. Håper ikke det er hode som fester seg, er jo kun 31+3, er det normalt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå