Gå til innhold

"kleskode" i fornøyelsesparker

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært et par dager i en av landets fornøyelsesparker. Jeg ble overrasket over hvor mange som faktisk gikk med bar overkropp! Damene hadde på seg bh/bikinitopp riktignok, men......

Dette må da være en misforstått oppfatning om at det er kjøligere å ikke ha noen klær på seg i varmen enn å ha på seg en tynn t-skjorte eller lignende.

Svære vommer og digre pupper nærmest deiset inn i oss uansett hvor vi var. Værste episode var å omtrent få hue stukket inn i en hårete og svett armhule da han ved siden av fant ut at han skulle filme mens mange sto ganske tett for å se på en liten forestilling.

Det er mulig mange har dårlig råd, men å ta seg råd til å svette litt i en t-skjorte i stedet for å spre sin kropp utover alle andre burde være et minimum!

Og nei - jeg er overhode ikke bluferdig, men det er da vanlig folkeskikk å ha litt klær på seg når man ferdes ute blant folk!

(det er også litt ekkelt å skulle bestille mat og drikke fra en disk der det rett før har vært plassert en diger vom.)

Og det er faktisk ikke bedre om man er slank....

Dagens hjertesukk fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143444221-kleskode-i-forn%C3%B8yelsesparker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har akkurat vært i Sommarland i Bø og der følte vi oss feil kledd når vi gikk i skjorts og t-skjorte når vi skulle spise... Der vil jeg si man er unskyldt fordi det meste av parken er badeanlegg:-)

Men i vanlige parker er jeg helt enig med deg!

Annonse

Det er vel pga varmen og at man ønsker farge, men jeg er helt enig med deg!

Selv har jeg tatt av meg til bikinioverdel og shorts hvis vi har gått tur i skogen e.l. og det er veldig varmt. Men jeg ville aldri gått sånn kledd mer offentlige steder!

Man trenger nødvendigvis ikke en diger t-skjorte, men singlet eller lignende. Selv bruker jeg ofte tubetopper når det er sol. Får farge på skuldrene, men er alikevel tildekket. har selvsagt en stroppeløs BH som sitter godt under så ikke puppene deiser hit og dit eller ut av toppen ;-) Mannen viser seg aldri i bar overkropp offtentlig, annet enn på stranden og i badeanlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...