Gå til innhold

Litt skuffa..eller ordner det seg?

Anbefalte innlegg

Samboeren min ble lovet en sluttbonus av sin gamle sjef. Jobbet der i 7 år, men i går begynte han i ny jobb. Var hos gamle sjefen for å hente noen papirer og resten av tingene sine i går kveld og pratet med han. Da var han veldig nysgjerrig på om han hadde fått pengene på konto, for BÅDE lønning og bonus var sendt! Virket veldig stolt da han sa det, men i dag når vi sjekket nettbanken var det bare lønningne som hadde kommet inn!

Samboeren min ble kjempe skuffa og lei seg. :( Men er det sånn at bonus og lønning blit betalt i 2 forskjellige omganger, eller får han ikke likevel? Han skulle ringe gamle sjefen etterpå for å høre. Hvis han ikke får bonus er det jo kjempeteit av gamle sjefen å si at det er betalt ut en fin bonus og løænninge!?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143444212-litt-skuffaeller-ordner-det-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sansynlig vis blir det utbetalt i to omganger, men hvem er det som deler ut bonus for å slutte? Da skulle jeg vært rimlig misfornøyd med den ansatte hvis jeg skulle betale ekstra for å bli kvitt vedkommende ;-). Sikkert ikke det som er tilfelle hos dere, men det høres bare merklig ut for meg.

He he..det var ment som takk for de årene han har vært der og gjort en god jobb uten å få noe ekstra for det.Han har også jobbet med noe på ambassaden i ferien, og bonusen ble en del av takken for det også. hehe..skjønner tankegangen din ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...