Gå til innhold

"Renselse-periode" hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå 1 uke siden fødsel og kan ikke huske hvor lenge denne renselses-perioden varer. Burde den snart være ferdig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns å huske den varte ganske lenge, 4-5 uker, men avtok kraftig etter de to første ukene, da...

Har hørt at det er normalt at den kan vare helt opp til 6 uker.

Lykke til!

Skrevet

Uh...såppas lenge ja.

Takker for svar :)

Skrevet

5 uker for min del, men har lest om flere som bare har et par uker blødning, så det er nok individuelt.

Gratulerer med baby:)

Gjest Madolyn
Skrevet

Gratulerer med baby! Renselsesperioden varer som regel i 2-5 uker. Ca 10 dager etter fødsel kan du forvente noe økning i blødningen, for da løsner skorpen etter morkaken. Jeg opplevde ingen økt blødning rundt dag 10, men vet mange gjør det. Selv brukte jeg bind i nesten 5 uker før all blødning opphørte.

Grattis med bebis!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Skrevet

Gratulerer med veloverstått fødsel og baby :)

For min del tok det ca 3 uker før det stoppet opp.

Skrevet

Min varte i 7 uker. Jeg har hørt at alt innenfor 0-6 uker er innenfor normalen. Så jeg er litt unormal... ,-)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Bare jeg som hadde kort renselse? Hadde ikke lengre renselse enn 8 dager jeg. Etter det var det ikke noe blødninger før menstruasjonen.

Skrevet

Det skal du i så fall bare være glad for :)

Skrevet

Så deilig for deg <3gutt11.......:) Her er jeg på dag 5 og blødningen har avtatt litt men er fremdeles som en kraftig mensblødning enda. Tror de sier den kan vare i 6 uker, så blir spennende å se hvor lenge den holder på.

Gratulerer så mye med baby HI! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...