Gå til innhold

Ikke hets, men svarer rosene noen gang (spå)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja Rosene svare på trådene hun legger ut, når hun sire 5-10 stk. Hun har selv sagt mange ganger at hun spår dem som hun får lettest opp noe på. Hun gjør det tross alt gratis her på disse trådene sine, så slutt å disse henne!

Hun svarte meg i går.

Annonse

Kan du ikke lese?

Hvis du ser på overskriften så skriver jeg tydelig at dette ikke er hets.

Jeg har spurt henne flere ganger etter at hun har sagt seg villig til å spå men har aldri fått noe svar.

Hun sier at hun er å treffe inne på spåsiden men jeg har ikke sett henne der. Det var bare et ærlig spørsmål. Slutt å vær så sur!

Til Hi..

Jeg har bedt deg komme inn på den spå-tråden jeg har.Slik at du lettere ska få svar av meg. Er lettere å ha en spå tråd,enn at jeg ska spå en her og 3 der,går bare i surr da..Derfor har jeg en spå tråd ..Jeg får VELDIG MANGE mld om å spå folk. Igår hadde jeg vel 18 mld her på innboksen,38 stk på mail fra dere bim brukere..Pluss folk som spør på trådene.J har desverre ikke muligheten til å svare alle. Jeg skrev 10 stk,har for lengst spådd det dobbelte som du sikkert forstår. Er stor pågang,så du må bare følge med til neste gang.Jeg har ofte spå tråder her,skriv inn et spørsmål så får du sikkert svar. Jeg hopper bevist over dem som har flere enn et spørsmål ,da jeg skrev kun et spørsmål pr person slik at alle ska få muligheten til å bli spådd.. Ha en fin sommer dag...

Lykke til videre..

Jeg har sendt pm her inne, og på facebook uten og få svar. En gang lovte hun meg her inne at om jeg skrev mail til henne skulle jeg få bli spådd gratis, men da jeg fikk svar på mailen kostet det plutselig penger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...