Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #26 Del Skrevet 2. august 2011 Samboeren din kjefter på deg fordi du snakker med bestevennen din? Spørs jo hvilke kjøre regler du og samboeren din har. Mannen og jeg har visse regler for hva som er ok å diskutere med andre utenforstående, også "bestevenner", jeg ville reagert kraftig hvis mannen min diskuterte hva jeg og han gjør i senga med sin kompis, det samme ville han gjort hvis jeg hadde delt dette med en av mine beste venner. Småting kan vi diskutere, feks utveksler jeg og mine to nærmeste venninner erfaringer med diverse produkter, også sex-hjelpemidler, dette der helt ok for mannen, men jeg diskuterer ikke min manns penis og ferdigheter med venninnene mine, utover at jeg er fornøyd da, ingen detaljer. Når det kommer til krangler så er vi også veldig forsiktige. Jeg snakker helst med min mor eller tante hvis det er snakk om råd jeg er ute etter, eller synspunkter. Dette fordi jeg stoler 100% på dem, på lik linje som at mannen min snakker med sin far hvis det er noe. Men ikke alt som er ok å diskutere med andre der heller, vi forsøker så langt som mulig å snakke ut oss imellom. Min mann er tross alt min beste venn, og jeg hans beste venninne. Kansje lett for oss siden vi var gode venner før vi ble kjærester, var vant til å snakke om alt og være åpne ovenfor hverandre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143444118-bestevenn-gutt-eller-jente-hva-prater-dere-om-har-jeg-et-skjevt-syn-p%C3%A5-hva-bestevenn-er/page/2/#findComment-143445147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå