Gå til innhold

jeg er minst 15 kg overvektig, har 80C i BH-størrelse, og klarer fortsatt ikke holde en blyant under puppen som i blyanttesten....

Anbefalte innlegg

Og når jeg i tillegg sier at jeg er 40 år, og har ammet 2 barn, så er det litt merkelig i min verden. Ikke er jeg trent i hele tatt, heller. Bare en slappfiskhusmor uten noe trening...

Er jeg bare heldig, eller er vi normalen her? :)

Fortsetter under...

Du har vel små pupper da.

Jeg er ikke overvektig, men har alltid hatt store hengete pupper. Jeg kunne bært ved med puppene mine, og det gjaldt før ungene kom også.

Ammet 3 barn, har 70E i Bh-strørrelse, men sitter ikke fast noen blyant her heller. Er ikke overvektig, men slank jeg da. Pupper er forskjellige. Kjenner de som kan henge fast et helt penal under puppene som heller ikke er overvektige, faktisk har hun ene tilgode å føde barn enda også.

Det er vel ikke så unormalt?

Du har ikke store bryster, dermed ikke så mye vekt i puppene som hjelper til å dra dem nedover ;)

Men store eller små pupper, vær glad i dine spretne pupper :D

Nei, jeg har ikke små pupper med 80C, har jeg vel? De fløt i vannet i dag, som om jeg hadde silikon i dem ;) De fyller fint 80C, uten at jeg trenger rulle dem oppi der.

De bare henger ikke, og har aldri gjort det. Jeg må bøye meg fremover for at de skal holde en blyant.

Mannen min sier de er pene, og han har tidligere sett "verre" hengepupper'(DET er mange år siden, det) ;) Han elsker puppene mine :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...