Gå til innhold

Huff jeg er forelsket i en kriminell..!!

Anbefalte innlegg

Traff en gutt for en stund siden, og har nå funnet ut av at han driver med all slags form for dop, og drikker ganske mye, vert inn og ut av fengsel pga blant annet vold, kreditt kort svindel og andre diverse ymse saker, så enn kan trykt si at han er en kjenning av politiet. Jeg vet at jeg bare må kutte all kontakt, men er ikke alltid like enkelt når en er forelsket heller..

Fortsetter under...

Tja.. tenker du fremtid og økonomi her? Det tror jeg ikke at du tenker i hele tatt.

Du er nok ung, og vet vel ikke bedre. Men hva skal dere skape en fremtid av? Fengselsoppholdene hans? Eller din arbeidsinnsats?

Alle skal ha en sjanse, men hvor mange har din utkårede hatt, tror du?

Jeg har selv en tenåring med mye på tapeten, og på rullebladet etter hvert. Og jeg ser han har mange sider, også de utrolig sjarmerende og gode. MEN... han har så altfor mange negative sider, som ikke passer med en kjæreste på alvorsplanet. Jeg unner faktisk ikke en ung jente å bli sammen med ham nå, uansett hva han lover henne. Og dette er fra en mor som ser ALT sammen.

Ikke alltid det handler om hva en vet en må, men fornuften må få en sjanse av og til, syns du ikke det?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...