Gå til innhold

hva tenker dere når dere ser damer med strekkmerker i bikini på strand/basseng?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annie get you gun

Er du så sikker på at alle med strekkmerker har fått barn? Jeg kjenner mange barnløse jenter/damer med strekkmerker.

Når jeg ser damer med strekkmerker så tenker jeg vel egentlig ikke så mye over det.

Annonse

Jeg tenker at det burde vært forbudt. Det burde vært et eget strandpoliti som tok seg av slikt tull. Er man så dum at man går hen og får strekkmerker så får man ta konsekvensen av det og holde klærne på i sommervarmen!

Eh, nei! Kropp er kropp, og de velbrukte er de flotteste synes nå jeg:)

takk for svar. jeg har hatt det i over 3 år nå ga svangerskap. svære, stygge strekkmerker. fikk det pga jeg fikk en depresjon av diverse grunner og gikk ned mange kg i svangerskapet... da blusset strekkmerkene opp på lår og sideflesket fordi jeg raste ned i vekt på de områdene. magen ble jo ikke liten så den forble strekkmerkefri..

har ikke turt å gå i bikini på 3 år og strekkmerkene er like synlige og røde og sinte og svære som alltid.

men har lest at de blir blekere om de får sol så i år har jeg tatt sjansen på å gå i bikini.. men er litt redd folk spyr inni seg når de ser meg. er 169 høy og 54 kg. Så var got å høre tilbakemeldingene deres :) Har heller ikke turt å ha sex pga disse merkene og kjøper og prøver aldri klær heller så har gamle klær kan man si :P

HI..

Hehehehe,jeg er feit og har strekkmerker,men bruker fortsatt bikini.

Jeg syns det er blodig urettferdig at vi jenter ofte hetser hverandre i slike debatter mens halv og helfete mennfolk med bryster og hår på ryggen kan gå i shorts overalt!!

Personlig tenker jeg lite over andres kropp,og om jeg ikke tenner deg positivt så trenger du heller ikke å tenke noe om min;-)

takk for svar. ja, man er vel kanskje sin egen største fiende..

tør man å vise seg for den man er så har man det vel bedre på jorden.. men jeg har bare gått alene med barnet mitt, uten noen andre jeg kjenner. tør ikke vise meg i bikino foran venner eller noe slikt. enda. men får vel tøffe meg opp snart. kanskje neste år eller om 2 år eller noe :)

Både pupper, lår og sete har strekkmerker her - og jeg har ikke fått barn enda! De blir virkelig blekere med årene!

Jeg fikk mine i tenårene og slet med det i flere år. Men det er noe med at det er bedre å godta det man ikke kan forandre enn å kjempe mot det man ikke kan endre likevel...

Som 20-åring så jeg en dame på gaten med et stort arr i ansiktet og tenkte at det kunne jeg aldri ha taklet - en uke etter lå jeg på sykehus med halve ansiktet ødelagt og endte opp med et like stort arr selv. Da bestemte jeg meg for å bare godta det. Tross alt var jeg i live og hadde en kropp som fungerte, og det satte jeg pris på. Prøv å tenke slik om din kropp du også, HI :) Du har en fantastisk kropp som har greid det mirakelet det er å bære frem et barn. Du har en kropp som tillater deg å være mor for ditt barn - vær stolt av det! :))

Og når det gjelder sex.... en mann som har lyst på deg ser ikke strekkmerkene. Han ser hele deg og hele kroppen din, er opptatt av hvordan du føles og hva han føler i sin opphisselse!

Jeg spurte faktisk en jeg hadde vært sammen med en stund hva han syntes om strekkmerkene mine... og han ble helt forfjamset "du har jo ingen strekkmerker!". Og det var ikke noe han bare sa... han var virkelig forbauset! Jeg måtte faktisk vise ham merkene! :)

Still deg opp foran speilet og se og ta på kroppen din mens du tenker på den kjærligheten du har for barnet ditt - overfør den kjærligheten til kroppen din også og si til deg selv at du er takknemlig for at kroppen din greide noe så fantastisk som å føde!

Bra jobba at du har tatt frem bikinien!!! :-)

Om jeg i det hele tatt hadde lagt merke til det så hadde jeg tenkt at det var herlig rett og slett at noen turte å vise sin strekkmerke befengte kropp! Blir glad da jeg ser det jeg. At noen tør å vise frem realiteten ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...