Gå til innhold

Tusen takk for støtten jenter :)

Anbefalte innlegg

Jeg setter stor pris på at dere støtter meg :)

Jeg liker meg her inne og har møtt mange flotte damer her inne og noen av de har jeg møtt i virkligheten også og fått flotte vennskap med :)

Jeg er fullt klar over at mange ikke er enig med meg i mange ting jeg skriver og meninger jeg har og det er bare naturlig . Alle kan ikke mene det samme og alle har sin mening om hvordan de vil oppdra barna sine ,hvordan forhold de vil være i osv .

Jeg liker å utveksle erfaringer og liker å diskutere ,men jeg prøver å respektere at andre ikke tenker likt som meg . Jeg prøver å holde meg saklig ,men sier hva jeg mener .Jeg syns det er lite konstruktivt å komme med usakligheter som dårlig mor ol og henge ut folk fordi i mitt hode da har man ikke noen gode argumenter å komme med. Og det er barnslig .

Jeg signerer med Nick fordi jeg syns det er lettere og jeg står for meningene mine samme hva andre syns fordi det er det jeg mener .

Jeg gidder ikke å svare på trådene som hetser meg ,men jeg har lest alle og sett det fine dere har skrivd :)

Igjen, tusen takk for støtten ,dere er gode å ha :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143443734-tusen-takk-for-st%C3%B8tten-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Tutt1-2-3!

Jeg er sikkert ikke enig i alt du sier eller gjør jeg heller, men syns da du virker som ei ganske så normal dame! -i likhet med de fleste av oss! ;)

Leste noen av innleggene i de andre trådene, og tenker at du er ihvertfall langt mer normal og oppegående enn mange av disse "skjule-seg-bak-anonym"-nekene!

Forresten: skjønner godt at du føler deg litt uggen i forhold til leggetiden når naboene leker ute! Min 10 åring må som oftest i seng LENGE før naboene (på hverdager), og ligger da og hører på leken ute.. Jeg syns det er passe leggetid klokka ni-halv ti før skoledager, mens naboungene gjerne leker ute til både ti og elve.. -Men det er vel engang sånn at vi som foreldre må ta noen avgjørelser som gir oss en uggen følelse! Og dette med at du kan "fire på rutinene" fordi du er i permisjon er tullprat! Hverdag er det beste uansett! Jeg er også i permisjon, og jada, min 3,5 åring er stort sett oppe til 21 for tiden, og han har hatt ferie fra barnehagen hele skoleferien, men når han begynner i barnehagen igjen om tre uker, blir sengetiden halv 8-8 som før!

Jeg var en av de som kommenterte det andre innlegget ditt. Jeg var nok kanskje ikke helt enig med deg, men heller ikke respektløs og kalte deg dumme navn. Jeg gjemmer meg bak anonymknappen av og til fordi man ofte får slengt etter seg en haug med ting når man signerer med nick :(

Ingenting er så dumt som når noen skriver et latterlig svar og kaller HI for det ene eller det andre, for så å ha på anonym-knappen. Hvis HI er så på jordet, kan man vel stå for det man skriver?!?

Jeg synes det er kjempeflott at du signerer med nick og står for det du mener :)

Skulle bare mangle, jeg er voksen og mammaen til noen så jeg trakasserer ikke og liker ikke å bare se på at andre blir det heller.

Jeg synes det står respekt av å signere med nick og virkelig stå for hva man mener, særlig her inne der man kan være anonyme og hetsen lett flagrer over tastaturet.

Veldig morsomt at samtlige som hetser er anonyme. Feigt, rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...