tinemor85 Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 er da 11 uker på vei, blir det utvendig eller innvendig da? noen som vet?? Håper det er utvendig! hehe:p
Snelafel Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Jeg var på ul da jeg var 10 uker på vei. Først var det innvendig, får å se fosteret bedre. Men tok og utvendig :-) Innvendig ul er ikke skummelt, det er såvidt tingen er inn :-p
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Her tok vi utvendig sist svangerskap i uke 10, fordi jeg ba om det, kvidde meg til innvendig. Så da ble det så vi prøvde utvendig, så heldigvis fosteret godt nok, så jeg slapp innvendig. Er bare å spøre, så ser du hva de mener er best.
tinemor85 Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2011 ja tok innvendig jeg også sist jeg var gravid... men alle har ferie så nå skal jeg en annen plass å ta UL.. syns ikke så mye om å kle av meg forann folk jeg aldri har møtt haha jeg vet det er jobben deres da men vi får se da grugleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå