Gå til innhold

Oppfordring. La oss signere med nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, for mobbingen av nick hadde stoppet med en gang, dersom alle her inne signerte med anonym. De anonyme tør ikke mobbe på skravle og slike fora likevel ;)

Du får aldri alle med på dette, fordi noen er her for å lage kvalme. En må bare leve med dem, så lenge krangle fjernet anonymknappen(dummeste de gjorde her inne).

Og siden dette er anonymforum, så signerer jeg med.....

Annonse

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

De som har guts kan signere med nick. Det vil alltid være en håndfull mennesker her inne som er her kun for å lage kvalme, og de vil gjemme seg bak knappen, MEN, vi som tør signere med nick bør gjøre enda en ting!

Totalt overse de som kun er ute etter kvalme, da er det jo ikke noe gøy lenger ! Og man ser vel greit fort hvilke innlegg som er laget nettop for å provosere!?

poenget med et anonymforum er ikke bare for å være anonym av prinsipp..

Det er fordi vi skal ha muligheten til å skrive om ting vi syns er ubehaglig å skrive under nicket vårt...

IKKE for at folk skal kunne spre dritt!! Om man svarer på noe seriøst her inne..og står for meningen sin..hvorfor i all verden skal man være anonym da??

Bare idiotisk...

Folk på kranglesiden har mast på moderato om å fjerne anonymknappen der. Og til slutt ble anonymknappen fjernet og hva skjer? Dem trygler om å få den tilbake, for kranglesiden har blitt nye skravlesiden.

Drit i å be folk sign. med nick. Dem som er frekke her inne, bare overser dem. Ved å reagerer på drittkommentarene, slenger dere bare mer bensin på bålet. Er det noen som slenger med kjeften sin, så er det bare å ignorerer. Trenger ikke å fjerne anonymknappen av den grunn.

Jeg overser de stygge innleggene og kommenterer dem ikke.Men om vi alle signerte med nick EN gang hver gang vi er her inne,så ville ikke ett lite antall skille seg ut.

Jeg ber ikke om at alle skal signere med nick hver gang,ei heller om at anonymknappen skal fjernes.

Selv skriver jeg både anonymt og med nick hver gang jeg er her.Det spørs på debatten jeg er i om jeg er anonym eller ikke:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...