Gå til innhold

Er skuffet, og har sikkert skyld i det selv...

Anbefalte innlegg

... siden jeg får fort følelser, og har forventninger til ditten og datten. Har møtt en helt herlig mann i påska, og har vært på en to dagers "date" på fjellet med ham. Vi hadde (etter min mening) vanvittig god kjemi, pratet hele tiden, han var snill, omtenksom, prøvde seg litt men aksepterte mine grenser, og fikk meg til å være meg selv - jeg fantes ikke nervøs, spøkte, flørtet og lo. Så sendte han meg en melding om lurte på om jeg kom hjem i god behold, osv osv. MEN etter det,så har han verken tatt kontakt selv eller svart på god morgen-meldinga mi.

Det som er med min forhistorie er, at min eksmann var utro, behandlet meg dårlig og drev med psykisk og etterhvert fysisk vold. Det begynte ca 2-3 år ut i forholdet - de første årene lot han som han elsket meg og var omtenksom osv. Det som skjedde etter at jeg var singel, er at menn som jeg datet/hadde planer med, plutselig kuttet meg ut, sluttet å svare telefon eller dumpet - for så VELDIG fort å finne seg kjæreste/samboer/kone.

Er utrolig lei og skuffa - denne siste mannen skilte seg ut ved sin seriøsitet og gode manerer, og (som jeg trudde) genuin interesse for det jeg gjør og den jeg er. Kommer ikke til å ta kontakt med ham igjen, heller ikke date eller møte andre menn. Er så lei at jeg er bare kvalm og sitter og gråter. :(

Fortsetter under...

Æsj, så kjedelig =/

Vettu, det første som slo meg var at virker veldig opphengt i å fortelle omm xen din? Skjønner egentlig ikke hvorfor du forteller om han i dette innlegge. Kanskje det ble mye snakk om han, hvor slem han var osv.?

Blir nesten rein gjetting asså, men kan virkelig ikke se for meg at "nye>" menn liker å høre om xer uansett hvordan forhistorien er. Det er sånt man kan ta seinere.. :)

Eneste som jeg sa om eksen til denne mannen, var når han spurte hvorfor det ble slutt (man skal ikke lyve om hvorfor - jeg sa at jeg ikke klarte å akseptere vold og utroskap i et forhold), hvor vi hadde hus osv. Ikke noe klaging, bitter sutring osv. Og som sagt, han sendte melding ETTER at vi møttes, og spurte om det gikk bra osv. - hvorfor sendte han den hvis han ikke hadde interesse av å ha mer kontakt?=

HI

Annonse

Been there :) nei asså, DRIT i han!!! Var borti en sånn fyr tidligere jeg datet noen uker. Åsså tok han plutselig aldri mer kontakt, selv om det virket som vi hadde det så fint. Vet du, jeg ble så skuffet at jeg ikke engang gadd å spørre han hva som var galt, siden jeg visste han softly avviste meg... Nå har jeg truffet en ny fyr da, litt nærmere min egen alder ( Han andre var 7 år eldre enn meg, jeg er 22) så nå får vi ser hvor det bærer hen. Har iallefall hatt 3 fine helger med denne gutten hvor han har kjørt til meg for så å være her hele helgen ( Han bor ca en time unna) Har bare kanonbra kjemi med han, sex, kos, holde hender når vi går ut døra sammen, han sender meg meldinger og sier han ikke ville kjøre fra meg igjen.. Ja, u name it :)

Ville bare si; Ikke gi opp.. Når du tror alt håpet er ute, dukker det plutselig opp en bra fyr :) Klem!!

Du har kun vært borti en sånn, 23:25, jeg har vært borti minst 6-7 slike, og alle oppfører seg likt, bare på forskjellige stadier av dating/forhold. Derfor er jeg dritlei og vurderer å forbli alene resten av livet. For det sårer enormt hver gang og blir bare verre og verre.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...