Ballongmage Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Telles det ikke som forsøk om man ikke har sex hver dag? vi har ikke sjans til det så satser ved EL hver gang,men hver gang kommer TR. Om jeg skal kontakte gyn,må jeg ha sex "hver dag" ett år først?
Ella78 m/ A&M Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Nei, er du gal, du må da ikke ha sex hver dag, eller "nesten hver dag" heller... Ta kontakt med gynekolog, du!! Lykke til!! (PS - tok oss lang tid å bli gravid, men vi har to små nå....)
Ballongmage Skrevet 2. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2011 Å,nå ble jeg lettet! Takk for svar! mannen mente at vi hadde for lite sex til at det telltes som forsøk og kunne oppsøke gyn om det ikke skjer noe innen noen mnd,Hadde hver dag med førstemann og han satt fort.Har nå hatt sex rundt el i 8 mnd og ingen ting skjer...
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Det er lurt å legge inn aksjene 1-2 dager FØR eggløsningen... da er sjansen for en befruktning ca 30%. På selve eggløsningsdagen nede i 15%. Og dagen etter eggløsning = 0%.. Og husk at spermen får dårligere kvalitet når den har ligget til lagring lenge, så enten hopp i høyet ca 1 gang i uka også utenom eggløsning, eller oppfordre han til å tømme seg selv Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå