vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Hun la seg greit frem til jeg ble gravid med lillebror - da ble jeg fryktelig trøtt på kvelden og la meg ofte samtidig med henne når vi leste bok. Etter det har det ikke nyttet og bare lese bok, si god natt og deretter gå ut. Da blir det hyl og skrik og hun kommer ut igjen av rommet. Og nå som lillebror er født har jeg ikke noe mer overskudd så da blir det ofte den enkle løsningen fortsatt med å sitte/ligge ved siden av henne til hun sovner men kan jo ikke holde på med det i alle evigheter så vil gjerne få til at hun legger seg og sovner selv igjen.. Hun er en bestemt ung dame med sterk vilje så en oppskrift som funker på den sorten hadde vært fint ;-)
Kliko Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Min på 2,5 år (en meget sta og bestemt gutt) hører alltid på musikk når han skal sove =) Han har også fått stor seng, noe som har gjort at det er en drøm å legge han nå i forhold til før. Ikke går han ut av senga, vet at han ikke skal det om det ikke er noe. Han ligger stille å hører på musikk til han sovner. Det er mitt beste valg noen gang =) Men du må nok også bare ta kampen. Nå har jo tross alt du (selv om jeg skjønner deg veldig godt) gjort det til en vane at mamma ligger ved siden av når hun skal sove. =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå