Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #1 Del Skrevet 1. august 2011 Føler ikke at det er så mye glede over hverdagen lengre. det er sååå mye så jeg orker ikke skrive alt. har ikke så mange venner. føler at ingen bryr seg. ingen som sender mld og spør hvordan det går osv..kun svigermor av og til..men henne har jeg ikke noe god kjemi med. Er sur og irritert hele tiden. vil ikke ha det sånn men det er sånn det er nå. prøver tenke positivt men ikke sååå lett.. mora mi gir faen i meg og barnebarnet sitt og jeg og samboer krangler mye også. finner liksom aldirg en riktig vei for oss å gå...alt blir bare feil hele tiden. er deppa nesten hele tiden og.det er ikke bra det vet jeg men hva skal jeg gjøre da...har gått hos psykolog før det hjalp mye. men... huff måtte bare skrive litt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143443379-f%C3%B8ler-at-alt-er-bare-dritt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #2 Del Skrevet 1. august 2011 Uff så kjedelig. Det med at du ikke har noen som sender mld: Har du prøvd å strekke ut hånda til gamle venner? Invitere på middag eller dra på cafebesøk? Mange kommune har også tilbud om åpen barnehage (om du går hjemme) hvor man kan skravle litt? Ta kontakt med de andre foreldrene i barnehagen, avtale lekedater eller grilling sammen? Dra på stranda og søk kontakt? Er ikke så lett å bare begynne å ¨prate med fremmende, men noen ganger er det veldig verdt det Jeg hadde for en periode veldig problemer med det samme, satt mye alene og følte meg skikkelig ensom. Problemet mitt var at jeg hadde kontakt med "feil" personer i den forstand at de var i en hel annen periode i livet enn det jeg var. Gjerne barneløse, de som studere og som driver med helt andre ting enn det jeg gjør til daglig. Viktig å finne de som er i ca samme periode i livet, fordi man ofte har mye felles interesser da =) At moren din ikke bryr seg om deg og barnebarn er selvfølgelig veldig trist og helt sikkert kjempe leit for deg. Kanskje dere kunne prøve å ordne opp om det har vært en krangel? Strekk ut en hånd og si du trenger henne, om det er verdt det? Om kontakten fortsatt skal være ingenting, så prøv å glem henne. Bruk energien din på noe annet i stedenfor, selv om det helt sikkert ikke er veldig lett. Det at du krangler med samboeren din, har sikkert noe med at du føler deg litt deppa for tiden. Så kanskje om du prøver å få det litt bedre med deg selv, så vil ting gå bedre for dere også? Har du fortalt han hvordan du føler det? Kanskje han også har noen kompiser som har kjærester/koner som ville vært med på dobbeldater, grilling og sommerkos? =) Om du syns psykolog har fungert bra før, hvorfor ikke prøve nå også? Har også inntrykk av at trening og økt selvtillitt hjelper noe helt enormt når man er litt deppa. Kjenner meg veldig igjen i innlegge ditt. Tror jeg var der du er nå, før. Føler med deg for å si det sånn!! Men bare husk at det blir bedre, om du prøver og virkelig går inn for å forandre ting =) Masse lykke til og klem til deg!! =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143443379-f%C3%B8ler-at-alt-er-bare-dritt/#findComment-143443452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #3 Del Skrevet 1. august 2011 Beste råd jeg har er: -Få deg en jobb om du ikke har det. -Tren regelmessig og hardt -Spis sundt -Reduser TV og datatid til et minimumm I tillegg kan det være greit å huske at de færreste er "lyklige" hele tiden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143443379-f%C3%B8ler-at-alt-er-bare-dritt/#findComment-143443527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå