Gå til innhold

Deere med barnehagebarn.

Anbefalte innlegg

Tid åpner deres barnehage, og tid blir barnet levert om morgnen?

Og hvr gammelt er barnet?

Jeg er helt ny i denne barnehageverdenen, og vet jo ikke helt hvordan dette funker. Vi har 100%plass, men siden jeg ikke jobber så mye, og er student så får hun korte dager (Blir levert før kjernetiden og hentet like etter) men innimellom vil hun få lange dager, kanskje 1dag i uka blir lang. Hvertfall ikke mer en 2dager, (7-15.30). Hun vil og få fridager innimellom. Ja, jeg vet jo at den lange dagen blir veldig lang, men jeg trodde dette var helt normalt, er jo normal arbeidstid. Barnehagen var hvertfall veldig negative til at hun skulle ha så lange dager. :s (Har ikke hatt tilvenning enda engang) De så helst at de fleste kom til kjernetiden. Hun er akkurat fyllt 1år, og sover fortsatt 2ganger om dagen.

Syns jo igrunn at det var litt merkelig, de fleste begynner vel jobb i 7-8tiden. :s Barnehagen åpner 06.30.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143443215-deere-med-barnehagebarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fra starten av har barna våre blitt levert til kl 07.00 og vært til kl 15.30, det er jo helt normal arbeidsdag. de har startet når de er 1 år!

har hatt kortere dager innimellom fordi jeg har vært student akkurat som deg. de åpner kl 06.30 her også og stenger kl 16.45 men de anbefaler ikke mer enn 9 timer lang dag! jobber en vanlig dag på 8 timer, som de fleste gjør så går det jo litt tid. har du i tilegg litt reisetid så blir det fort 9 timers dag på barnet. men de sover jo 2 ganger som dagen enda, og vil ikke merke så mye av tiden!

Barnehagen her er oppe fra 0700 til 1700.

Jeg var selv student før ( ble ferdig nå i juni) og leverte barnet rundt 0800 og henta han senest 15.30. Stort sett ble han henta halv 3-3.

Men nå når jeg blir lærling blir det nok til at han må være i barnehagen mellom sju og halv åtte, og blir henta tre-halv fire.

Skjønner ikke helt hva barnehagen stusser på, du må jo få levere barnet når du vil. Syns nesten det høres verre ut med de som kommer 10 og seinere hver dag, det er jo langt utenfor. Men jeg tenker litt som så, at du betaler for full plass og da må du jo få levere når du vil ( så lenge du gir beskjed på forhond og ikke kommer forskjellig hver dag).

Barnet er forresten 2,5 år =)

Om du vil ha barnet ditt i bhg full tid,dvs fra de åpner til de stenger kan de ikke si noe på det. Ikke har de noe med det heller.

Gjør som du selv ønsker å ikke bry deg så mye om hva de mener.

Når du betaler for full plass kan du bruke den fra de åpner til de stenger.

De har ingenting med hva du gjør eller hvor du er når barnet ditt er i bhgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...