Underveis --> Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Kan ikke huske at det var slik forrige gang. Er helt kjørt, selv om jeg har ferie og virkelig ikke gjør noenting. Er bare 12+3, så det verste har vel ikke gitt seg ennå, men det blir liksom ikke noe bedre heller. I dag har jeg vært kvalm igjen og hatt hodepine også *stønn* Lengter etter å føle meg ikke-gravid igjen! Når kan man forvente at den slår inn, egentlig? Hvordan var det for dere?
Håperhåper :) Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Jeg sliter også med ekstrem trøtthet og har gjort det de siste 4 ukene, er 12 + 4 nå. Jeg sliter med å holde øynene oppe på jobben og får nesten ikke gjort noe fornuftig. Jeg orker ikke å lage middag, så det må mannen min gjøre hver dag, og så sovner jeg på sofaen etter middag... Akkurat nå klarer jeg ikke å forestille meg at denne trøttheten kan gå over, men har lest at det er verst fram til uke 14, så vi kan jo håpe
Gadiana Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Hei jeg hadde det på samme måtte som dere, me det har gitt seg en god del i ca. 13.14 uke, nå er jeg på vei til 16 uker. Lykke til:)
trinity83 Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Samme her, er i uke 18+0. Det men leser i bøker om at "energien kommer tilbake i 2.trimester" stemmer ikke alltid. Alle svangerskap er forskjellige! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå