Gå til innhold

Ufattelig trøtt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske at det var slik forrige gang. Er helt kjørt, selv om jeg har ferie og virkelig ikke gjør noenting. Er bare 12+3, så det verste har vel ikke gitt seg ennå, men det blir liksom ikke noe bedre heller. I dag har jeg vært kvalm igjen og hatt hodepine også *stønn* Lengter etter å føle meg ikke-gravid igjen! Når kan man forvente at den slår inn, egentlig? Hvordan var det for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med ekstrem trøtthet og har gjort det de siste 4 ukene, er 12 + 4 nå. Jeg sliter med å holde øynene oppe på jobben og får nesten ikke gjort noe fornuftig. Jeg orker ikke å lage middag, så det må mannen min gjøre hver dag, og så sovner jeg på sofaen etter middag...

Akkurat nå klarer jeg ikke å forestille meg at denne trøttheten kan gå over, men har lest at det er verst fram til uke 14, så vi kan jo håpe :)

Skrevet

Hei jeg hadde det på samme måtte som dere, me det har gitt seg en god del i ca. 13.14 uke, nå er jeg på vei til 16 uker.

Lykke til:)

Skrevet

Samme her, er i uke 18+0. Det men leser i bøker om at "energien kommer tilbake i 2.trimester" stemmer ikke alltid. Alle svangerskap er forskjellige! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...