Gå til innhold

Operasjon "få igjen kroppen min" er begynt! Men i dag når jeg jogga, begynte jeg å fryse?!

Anbefalte innlegg

Jogga ved ti tida i dag, da var det 27 grader. Var fryktelig varmt, da sola steika og luftfuktigheten er utrolig høy om dagen. Etter litt var jeg rimelig gjennomsvett, og begynte da å fryse?

Kjente det som skikkelig ekkelt, og ble nesten litt uvel? Har mistanke om at det kan ha vært vannmangel, men så fort?

Noen som aner? Kan jo ikke jogge med drikkeflaska i hånda heller da..=p

Fortsetter under...

Skal ikke mye til med høy energi å få vannmangel, og for guds skyld vær forsiktig!

I det øyeblikket du kjenner deg tørst er det for sent, da er du allerede dehydrert og med den varmen,luftfuktigheten, ingenting tvil!

Jeg frøs også veldig fort til å begynne med da jeg begnte å jogge. Det bedret seg etter hvert. Jeg tror kansje du starter for hardt i forhold til formen din. Bruk en uke eller to på å få kroppen i gang. Begrens deg til å gå raskt. Pass på å drikke mye før trening.

Okei, kanskje jeg bare skal gå raskt med drikkeflaske i hånda i morgen da. Har jo ikke akkurat lyst til å dette ut i veikanten heller.. Eller kanskje sykle, da er det jo lettere å få med seg vann =p

hl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...