-lykken er 3- Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Venter en liten gutt i Oktober! Er helt "blank" på guttenavn..... Vi har alle forslag, men ingen føles "rett" for oss........... Derfor mottas tips med takk
Edelweis Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Emrik Johannes Sigurd Haakon Imre Erlend Christoffer det er noen av navnene på lista mi i allefall =) hvilke type navn liker du?
-lykken er 3- Skrevet 1. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2011 Takker Navn som er blitt nevnt hos oss er: Matheo Theodor Oliver Mads Emrik Eirik Jonatan Casper/Kasper Vi klarer liksom ikke å bli enige... Det den ene liker, liker ikke dem andre osv..... Vil jo gjerne ha ett navn som vi alle er enige om
kine Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Iver Erik det var disse jeg ville ha, vi landet på Erik...passer med storebror sitt navn Even synes jeg
Edelweis Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 ser vi begge to har Emrik på lista =) det er jo kjempe fint, og jeg tror nok at vi gr for det, men jeg ønsker et mellom navn også da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå