Gå til innhold

kjærlighetssorg, og jeg oppfører meg som en psykopat....

Anbefalte innlegg

jeg ble dumpet, av han jeg trodde jeg skulle dele livet mitt med. Vel, jeg har synket så lavt så lavt, og klarer ikke slutte med å være patetisk og desperat.

Jeg sender om en annen stygge meldinger, sorgmeldinger, ulogiske meldinger. Jeg føler meg mer og mer gal ut, å kjenner jeg driter meg loddrett ut. Og da får jeg panikk og driter meg enda mer ut.....

Jeg takler fint lite å bli dumpa merker jeg ;)

Kan noen gi meg bein i nesa, ett par baller ( til motets bruk, ikke til annet brukt;) )?

Fortsetter under...

Hva opnår du med å gjøre som du gjør? Det skal du tenke grundig over.

Du legger deg langflat og kjefter om ett annet, og ønsker å ha en som har dumpet deg tilbake i livet ditt. Du ønsker det du trodde du hadde, men det du trodde du hadde, hadde du aldri. Det var kun din fantasi og din ønskedrøm.

Slutt å tenke som du gjør. Vær sikker på deg selv. Du får ikke det du ønsker av en mann som dumper deg, uansett hva du vil og hva du gjør.

Vært der selv og.

Har du ei venninne som kan ta seg fri i morgen? Sleng vekk tlf, skru den av og sørg for at du ikke får tak i den før i morgen.

Finn frem sjokolade og alkohol. Bøtter med alkohol. Drikk sorgene bort, sett på gladmusikk, gråt med venninnen din, men gjem for all del tlf.

Hvis ingen venninne eller alkohol er tilgjengelig. Spis sjokolade og chips til du nesten kaster opp, sett på glad musikk. en eller annen deppesang er lov for å få gråtet ut. Skriv ned alt det negative ved denne mannen og gjerne alt det positive ved deg selv.

Det positive ved deg selv kan du godt henge opp ved speilet på badet slik at du ser det når du står opp igjen. Og hver gang du er på do:) Men gjem tlf!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...