Gå til innhold

Jeg tror jammen jeg skal forbli singel resten av livet når jeg leser om mine,dine og våre her inne!

Anbefalte innlegg

Ingen som har positive opplevelser?

Jeg håper egentlig (om det er lov å si det) at jeg finner en mann uten barn slik at det bare blir min, har bare 1, og våre.

Dette er ikke ment mot noen av de innleggene her inne, bare en tanke fra denne kanten :)

Fortsetter under...

Jeg er iallefall glad for at jeg i en alder av 35 år, klarte å finne en mann uten barn, som var 33 år.. OG det uten at han var ALT for sær og rar... (Han bodde riktignok forsatt hjemme, men...hihi)

Mine, dine, våre og stesøsken til eksers nye koner/menn...må bli innmari mye rot og surr....

Jeg hadde 2 barn, mannen ingen fra før. Nå har vi 4 sammen i tillegg til mine 2. Går så fint så!:) Kjærlighet er vel det viktigste til syvende og sist...

Jeg har heller ikke planer å bli sammen med en mann med barn. Vil ikke utsette verken meg eller mine barn for dette når jeg leser alle skrekkhistoriene om stefamilier o.l..

Dessverre er eksmannen igang med ei ny dame, så de får jo sikkert dine,mine våre, der... Men det skal de få slippe her, gitt..

Tror jeg må gjøre som deg, 19:05, og finne en voksen mann som ikke har barn, men som gjerne vil være en del av mine barns liv.. hehehe

Ja det er nok en grunn til at de(mange) som har opplevd mine dine og våre sier at de aldri skal finne seg en mann med barn igjen...

Er selv i en situasjon med "din og vår", altså et bonusbarn, også venter vi et sammen nå.

Må si at det ikke alltid er like enkel både ang oppdragelse, hvor mye man skal blande seg, sure og vrange ekser osv. Men kommunikasjon er VIKTIG.

Har ikke de store problemene som noen av de andre her dessverre sliter med, men det er til tider tøft ja...

Annonse

Godt å se at noen finner kjærligheten til tross for søte små/store :)

Jeg skal garantert ha flere barn, er enda ung, så vil helst ha en uten barn (som sagt)

HI

Ok,sånn ja.Da hadde jeg kanskje ikke gidda heller.Men så har jeg jo mann da..

Men vi har ikke problemer med at jeg hadde ei fra før.Hun var baby.Sånn hun er hans likevel ;)

3 kan foresten på det værste føles som 33 ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...