Gå til innhold

Hva skjer på forsamtalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sjekk nedentil? Spør de om alt mulig? Eller er det bare en samtale som går ut på hva som skal skje, og hvilken medisiner man skal gå på? Skal på forsamtale på fredag, og er både nervøs og glad på samme tid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noen sjekk nedentil, bare prat om hvordan ting skal skje, medisiner og liknende. Ingenting å grue seg til :)

Skrevet

Jeg mener jeg hadde ultralyd da jeg var på forsamtale. (Riksen) Ellers var det som Lise259 sier. Og ingenting å grue seg for:-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde også en UL da jeg var på forsamtale, hvor de så på antall eggposer og livmor( tilhører også riksen)

Da ble det også bestemt medisiner og dose osv..

Etterpå var det en kort samtale med en hyggelig sykepleier, absolutt ingenting å grue seg til:-)

Skrevet

Nå er det jo over 1 år siden jeg hadde den samtalen, men trodde ikke jeg hadde ul. Uansett så er ikke det skummelt, blir så mange sånna framover at man blir vant til det til slutt.

Skrevet

Takk for svar jenter. Merker jeg slapper litt bedre av nå. Jeg tilhører Ullevåll, men da vet jeg at det kan eventuelt bli en UL, men det har jeg tatt så ofte, at akkurat den biten er bare kos. da får man jo full oversikt over hva som skjer med sin egen kropp, så det er jo egentlig ganske greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...