ama<3 Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 vi møtte spent opp på sykehuset i dag,er 11 uker på vei... var fult klar over innvendig ultralyd.. men før vi viste ordet av det var vi ute, uten bilde eller noe.. hun sa vi ikke kunne få bilde. ??? er det riktig? vi så på bebien så sa hun stressende, nå kan du kle på deg, å HADE: ) fulgte oss ikke til døra engang.. spurte om bilde men andre får det? eller? hmmm ble litt skuffa over at vi ikke fikk bilde.. men var så godt å se den lille, bevege på armene sine og beina bare skuffende at vi ikke fikk bilde, eller fikk tid til å snakke litt.... Psyiateren min ba meg og slutte på cipralex umiddelbart, så det gjorde jeg.. 5 dager nedtrapping, for at barnet skulle ha det bra.. var fdårlig og svevde over meg selv.. men ville offre det..fikk beskjed nå, at jeg ikke skulle ha gjort det? hva er dette for noe tull...
KCJ Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Skal det i uke 10... Kan jeg spørre hvor du var så jeg slipper å oppleve det samme?
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Det finnes ingen krav om bilder når du er på UL på sykehuset, vi fikk heller ingen bilder på tidlig UL sist svangerskap. Vi fikk en samtale da, men bare pga at jeg mistet ved for tidlig fødsel i uke 21 i 09, hadde det ikke vært for det, så hadde vi fått info om noe var galt, men det var alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå