ballerinaen_ Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Hei =) Jeg har den siste tiden opplevd veldig sterke mensensmerter i både rygg og mage og som brer seg nedover lårene. Dette kommer uavhengig av om jeg sitter, eller ligger og det kan like godt komme natt som dag. De ca 2 siste dagene har jeg i tillegg oppdaget "stikking" inne i skjeden og akkurat som om noe presser mot endetarmen. Ikke hele tiden, men kommer og går litt.. Jeg er i uke 30 og nå begynner jeg faktisk å lure på om jeg begynner å modnes, eller er det bare ting der nede som strekkes? Hvor sterke skal mensensmertene være da før man burde ta kontakt med føden event? mvh
maimora Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Jeg hadde det slik i uke 29, var da innom å fikk tatt ctg som viste kun kynnere, men det kan vel være individuelt, så hvis det bekymrer deg er det bare å kontakte de. Til meg gikk dey over etter 5 dager
ballerinaen_ Skrevet 1. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2011 Takk for svar =) Men da skal jeg avvente og se det litt ann Kansje prøve og ta det litt mere med ro de neste dagene og slappe litt mere av.
maimora Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Det funket for meg ihvert fall. Hvis det er skikkelige rier skal de jo bli verre. Det er skikkelig plagsomt da, så får håpe det går over:-)
ballerinaen_ Skrevet 1. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2011 ja, plagsomt er det, men det er ikke ordentlige rier. Da hadde de vel ikke kommet og gått som de gjør. Og de er jo ikke smertefulle som fy, men mere plagsomt som du sier. Men fører disse event. maseriene til åpning?
maimora Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 De tok innvendig ul på meg for å sjekke, og da var det langt og lukket, så de hadde ikke noe effekt på meg.
zassy☆ Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Ta en tlf til føden å forklar å spør dem..det kan jo være det er noe og det kan ikke være noe, men mest sannsynlig vil de ha deg inn til en sjekk for sikkerhets skyld Hos meg fikk de stoppet premature rier fordi jeg ringte å spurte, da kom det ryggvondt i "tak" gjennom natten og jeg hadde ubehag..mensenvondt i mage/rygg. Da hadde livmorhalsen blitt kortere og mormunnen begynt å åpne seg, men jeg aaner jo ikke om det er slik du har det, og kanskje er det bare vanlige vondter du har Er jo greit å sjekke det ut uansett så slipper man å bekymre seg for det?
ballerinaen_ Skrevet 2. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2011 Jeg skal på kontroll på sykehuset i morgen, så da skal jeg høre hva jordmor sier om det Jaggu fort man glemmer disse svangerskapene. Kan ikke huske at d var sånne tilstander sist gang :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå