Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28 og har i flere år hatt bitte litt væske som kommer ut hvis jeg har klemt hardt på puppene. Igår skulle jeg se om det kom væske og jeg klemte veldig lett og det kom masse. Og jo mer som kom ut jo hvitere ble det :o

Har jeg fått melk? Moren min sa det var noe som ble kalt sukkervann, men spør her og :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Råmelk har jeg hørt de kaller d, men d kalles vel for så mangt ;) D er helt normalt og jeg har fått d tidlig i begge svangerskap. Denne gang fikk jeg d i uke 22 :-p Her er d gubben som blir mest frustrert. Liker ikke at d blir forvandlet til et matfat allerede ;) hehe

Skrevet

Jeg har hatt det slik (ikke hver dag) fra uke 19..er i uke 29 +5 nå. Spurte jordmor og hun sa det var råmelk og at det er helt normalt. Det kan visst bli framprovosert hvis man hører babyer som gråter, at du tenker på babyen din, eller handler babyting...altså alt som har med babyer å gjøre :) Men jeg forstod det slik at man ikke skulle klemme på osv for da kan det komme oftere og mer "melk" for hver gang..ikke at det blir tomt, men litt stress å begynne med ammeinnlegg lenge før babyen har kommet da :)

Skrevet

Men det er ikke farlig å klemme? (føler meg drit teit som spør :P)

Ødelegger ikke for melkeproduksjonen senere? :P

Skrevet

Neida,det er ikke farlig å klemme. Men det stimulerer visstnok melkeproduksjonen..og det er ingen vits når babyen ikke er født enda :) Jeg er kjemperedd for å "bruke opp" råmelken,hehe men det har ikke noe sammenheng slik jeg forstod det :)

Skrevet

Bra det da. Teit som jeg er måtte jeg klemme litt igjen nå :P Nå var det helt hvitt :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...