Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #26 Del Skrevet 3. august 2011 ok ja får prøve å ikke tenke så mye på det ja. er bare sååå kjipt. grubler å tenker, men skal nok ikke gjøre det nei. prøve å la være.... har konfrontert henne tidligere og da har hun bare "feiet" det bodd å rodd laaaangt avsted og snakker rundt grøten...for alt vi snakker om er nesten bare på hennes premisser også. når det er meg så enten bytter hun tema eller så er hun plutselig så involvert ! er ikke til å bli klok på ! humøret og sinnstemninga er heller ikke til å bli klok på. også meningene hennes blir byttet ut fra ja til nei og fra blå til gul osv på bare dager og uker...er så forvirra mange ganger jeg ..... tar hun kontakt med meg nå en dag så kjeder hun seg sikkert og ikke har typen hjemme eller venninna hennes ikke er der.... baaaare tyypiske greier.... vet ikke om jeg gidde å ha særlig kontakt mer jeg...som flere sier her.."kom deg videre" .... så får se... begynner jo nesten å lure jeg og om det er en slags tidlig midtlivskrise for spennende e det nok med "singellivet" jeg ikke kan være med på...eller kan og kan ... jeg vil ikke. jepp jeg er sååå takknemlig over min mann å som er sååå heldig å ha to flotte barn med han samt hus,hage, bil og hund det vil jeg ikke ofre bare for at min venninne skal ha det "moro" med meg..nei takk...! selv om min mann og meg har våres "fighter" til tider elsker vi hverandre uansett skal til en ny venninne i morgen jeg på kvelden SÅ ! hehe liker ikke snakke stygt om mine venninner men må bare få luftet ut en plass. TAKK :=) hi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143442581-venninne-som-fryser-en-ut/page/2/#findComment-143448912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #27 Del Skrevet 5. august 2011 bra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143442581-venninne-som-fryser-en-ut/page/2/#findComment-143452886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå