Gå til innhold

Hvilken bil anbefaler du til en familie på 2 voksne og 3 barn?? (Sett at alle barne bruker sete..)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, jeg forguder Caravellen vår, den har plass til alt, og så litt til ;-)

Ellers er vel Ford S max gode familiebiler tror jeg.

Kjenner flere som forguder sin Ford S-max... selv skal vi bytte til s-max når minstemann kommer i vinter =) =) =)

Ellers er det jo Ford galaxy, opel Zafira, VW touran, VW Caravelle og flere andre 7 setere som visstnok skal være store nok.

Men s-maxen skal være en av de største sies det (vet ikke med sikkerhet, men vet den er myyye større enn Zafiraen =)

Vi har en Caravelle og en Renault Grand Scenic. Får plass til 3 barnestoler i 2. seterad på begge bilene. Grand Scenicen har også to ekstra seter, men foreløpig bruker vi dem ikke. Caravellen er "reisebilen" vår hvis vi skal på ferie eller lengre turer og må ha med begge vognene (minste er 1 mnd og mellomste 19mnd, så innimellom trenger vi to vogner;) ). Grand Scenic er forholdsvis billig og den har god komfort og greit med plass. Passer meg mye bedre å kjøre enn den svære Caravelle-bussen;)

Ford s-max. God plass til tre barneseter bak. Startet med babysete, bakovervendt 9-18kg sete og slikt 15-36 kg sete.Nå har vi to 15-36 seter, og ett svært bakovervendt hts be safe sete. Det bakovervendte er plassert bak førersetet, men likevel så sitter mannen på 193 godt i førersetet. Også har bilen god plass til bagasje. Var nettopp på en ukes ferietur til Sverige, med reisevogn, reiseseng og masse klær til alle sammen. Hadde til og med plass til overs!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...