Gå til innhold

stelle produkter, hva velger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få handlet inn litt stelleprodukter, som såpe, olje og kremer til snuppa.

Men, det finnes jo en hel del ulike merker...

Hva velger dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker minst mulig stelleprodukter, mest mulig vann og mild såpe. Tror det holder i massevis i starten. (Med mindre de får noen spesielle utslett eller noe.)

Har kjøpt noen få produkter, i tilfelle. Og kikket på denne lista fra Grønn Hverdag først:

http://www.gronnhverdag.no/nor/Tester/Produkter-til-barn/Produkter-til-baby/Testvinnerne

Så langt har vi sinksalve og babyolje fra Natusan i hus.

Og våtservietter og såpe fra Neutral.

Så får vi se an hva vi event. trenger etterhvert.

Skrevet

Vi starter med de flotte gratisprøvene i pakkene fra Libero, Pampers, Apotek1 osv.. Er bra info om alle produktene i pakkene, så da kan vi velge, prøve og så kjøpe de vi liker best:)

Helt enig ellers i at minst mulig produkter nok er det beste. Satser på en mild vaskeolje og en litt fet krem der det trengs. Og noe forebyggende mot sår rumpestump:)

Skrevet

Sorry, ser nå at det ikke var veldig bra på ditt spørsmål... :) Merke vet jeg altså ikke enda..

Skrevet

I starten blir det ikkje brukt så masse stelleprodukter, men vi skal bruke libero sine produkter når den tid kjeme. Er dei storebror bruker og vi er kjempe fornøyd med dei :) som rumpesalve blir det inotyol eller ka den heite, fåes på apotek. Fantastisk god. Lika den ti ganga bedre enn zinksalve :)

Skrevet

Tyroler salve fra helsekosten har jeg brukt på mine.

har brukt sebamed produkter fra apoteket også, er veldig fornøyd med dem =)

Skrevet

Vi bruker sinksalve fra Medela på gutten vår, og kommer til å bruke det på jenta også, den er rå-bra! Koster litt i norge da, så lønner seg å hamstre på helsekost i sverige, der koster den rundt 70 kr for tuben.

Ellers bruker vi decubal på kroppen som bodylotion, den er helt uten parfyme, og ble anbefalt av hudlegen min å bruke den (har eksem)

Evt babyolje i badevannet hvis de er tørre på kroppen

På sykehuset fikk vi beskjed om å bruke så lite som mulig, at stelleprodukter var noe produsentene bare skulle tjene penger på

Skrevet

Jeg mente sinksalve fra WELEDA ikke medela, he he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...