Gå til innhold

Hei gravid student og lilla syrin:)

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Her går det bra, nyter dagene i varmen og jobber.. Og gleder meg til skolen begynner igjen..

Ingen spire her heller men om syklusen min hadde vært like lang denne mmd som forrige skulle jeg hatt tanta på besøk i går.. Men ingen symptomer så tror ikke det er noen ny spire..

Jeg også er litt satt ut av terroren, kan ikke forstå det har skjedd her i norge..

Ønsker deg en super dag!

Klem

Tok en test i dag tidlig og er GRAVID igjen!

Kan ikke tro det, får det ikke til å stemme, var helt sikker på at jeg ikke var blitt gravid denne mnd, for har ingen symptomer og magefølelsen sa at det ikke var noe der.

Men er livredd for at det skal ende i SA igjen :/

Ha en flott dag videre :)

• 2 uker senere...

Annonse

Heia:) så rart, satt å tenkte på seg igår og hvordan det går m deg? Hvordan går det?;) ingen spire hos meg;( var hos gyn i går bare for å sjekke at alt er bra, og det er det! De gravide på jobb har store mager... Og jeg kjenner at det gjør littvondt når jeg ser dem... Men men! Håper alt går bra m deg og spiren!!! Go klæm tel dæ!!:)))

Hei jenter :) Her er det også spire på gang etter MA i uke 13+2 i mai, har hatt en mensen i mellom, men klarer ikke å glede meg før jeg er minst 14 uker på vei ! Har heller ingen spesielle symptomer , men skal til lege i uke 7 , så håper det går bra denne gangen !

Lykke til til dere alle også og lykke til student med spira !

Det går greit med meg, jeg er kvalm nesten døgnet rundt og kaster opp annen hver dag ca:-/ jeg var på første kontroll i dag 8+6, kan ikke si jeg ble så mye klokere. Men fått masse lesestoff da, hehe..

Trist å høre det ikke har blitt en ny spire, men bra alt var bra i følge gynekologen da:)

Håper spiren sitter hos deg også snart, gleden hadde vært større da! :-)

God klem<3

Så søt du er:) Tusen takk!!! Håper virkelig at jeg joiner deg snart, mannen skal tenke positivt rundt nr to har han sagt:) Vi har endelig fått orden på forholdet vårt:))))) Tenk så koselig om vi kunne trillet sammen til sommeren:) Drømme, drømme!

Ble litt bekymret for deg da jeg ikke hørte noe fra deg, og veldig letta nå da jeg leste svaret ditt!! Symptomer er slitsomme, men bra!!! Lykke til vennen! Gleder meg til å høre fra deg:)

Go klæm igjen!!

Så bra mannen er positiv til nr 2:) og ting har bedret seg! :) det vat koselig å lese! ;) krysser fingrer og tær for at en spire sitter snart, har også troa på at lite tanker på temaet øker sjansen.

Ååå, hadde vært kjempe koselig om vi kunne trille sammen utover sommeren:) *drømme*

Har bare vært mye skole og fadder tull derfor jeg er litt treg til å svare.. Symptomer er noe herk men vet at noe skjer inni meg hvertfall.

Og takk:)

God klem:)

Annonse

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...