Gå til innhold

noen som har opplevd at navn stopper opp barnetrygda?

Anbefalte innlegg

Så frustrert, får ikke tak i de folka som har med dette å gjøre men fikk beskjed om at barnetrygda er rett og slett stoppet opp. Jeg søkte om utvida barnetrygd men det skal ikke gjøre at de ikke vil gi meg penger som jeg har krav på. Det er penger jeg er avhengig av så jeg har penger til å kjøpe alt jeg trenger vær mnd til ungen min siden jeg har ganske stramt budsjett!! Nav klarer jo å rote til vær minste lille ting..

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke fått barnetrygd på tre måneder. Plutselig var det et papir de trengte som de selv skal skaffe, men ikke klart å gjøre. Så de bare stoppet utbetalingene.

Fra erfaring tar det rundt 12 - 15 minutter før du er satt over til de svarer

Bare hold linja

herregud 15.54 forstår du ingenting? Jeg har ikke tryngdesvindla.. Vet da det fint sjøl. Jeg går hjemme i permisjon som sakt å har fått godkjent søknaden om hvilken sum jeg skal få i mnd i lønn og det er de pengene jeg har + barnetrygda. Så trygdesvindel meg i ræva. Er ikke sånn at jeg lever på nav jeg har en jobb jeg skal ut igjen i.

Har kommet igjennom tlf men kommer ikke gjennom når jeg skal snakke med de på forvaltning!! Men uansett de fant ut at det er en feil der som har skjedd men de på vanlig kundeservice får ikke gjort så mye for er jo forvaltning som styrer alt når det gjelder papirer osv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...